سخنگوی دولت: ما هموطنان مسیحی خود را با شرافت و اخلاق خوب می دانیم

0
(0)

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با حضور در کلیسای سنت سرکیس با جمعی از جوانان، نخبگان، حقوقدانان، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، بدنسازان و فعالان اجتماعی ارمنی دیدار و نظرات و دیدگاه های آنان را در خصوص مشکلات کنونی کشور شنید و پاسخ داد. سوالات و دیدگاه مخاطبان

سخنگوی دولت در این جلسه گفت: ایام میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی بهانه ای است تا بیشتر در خدمت هموطنان عزیزمان مسیحی باشیم و طبیعتاً نباید اینگونه دیدارها محدود به این ایام باشد. الحمدلله به لطف کار خود و دوستان مسیحی ام توانستم با اعضای این جامعه شریف ارتباط برقرار کنم.

وی افزود: جامعه ایرانی علیرغم وحدت و انسجامی که دارد مانند گلزاری پر از گل های مختلف، جامعه ای متکثر با فرهنگ ها، اقوام و مذاهب مختلف است و طبیعتاً جامعه ایرانی بدون هر یک از این گروه ها کامل نخواهد بود. علاوه بر این، همه مردم ایران باید آینده این کشور را با هم بسازند و در این عرصه همه ما وظایف، سود و زیان مشترک داریم. طبیعتاً ما ایرانیان همه متعلق به این سرزمین هستیم و جامعه مسیحی نیز جزء لاینفک ملت ایران است.

بهادری جهرمی با اشاره به آیه 27 سوره مبارکه حدید خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه می فرماید رحمت و رحمت را در دل پیروان حضرت عیسی علیه السلام قرار دادیم. به همین دلیل است که همه ایرانیان هموطنان مسیحی خود را با شرافت و اخلاق نیکو می شناسند و به راستی که جلسه امروز نمونه ای درخشان از این خیرات، مهربانی و دوستی جامعه مسیحی است.

سخنگوی دولت در پایان افزود: بنده به عنوان وکیلی که بدون توجه به گرایش و اعتقادات موکل خود از حقوق موکل خود دفاع می کنم موارد مطرح شده از سوی عزیزان را در این جلسه ثبت کرده و پیگیری خواهم کرد و این رسالت رئیس جمهور است. . از گوینده به شنونده.و انتقال نظرات مردم به دولت نیز ایجاب می کند.

در بخشی دیگر از این دیدار، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور در شورای اسلامی، ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان، برخورد با عناصر تروریستی و شناسایی عوامل تروریستی را مهم خواند و این جنایت را محکوم کرد. آنها را

وی با اشاره به ایجاد دفاتر خدمات اجرایی برای جامعه مسیحی، برگزاری این دیدار صمیمی با سخنگوی دولت را مهم و مفید دانست و گفت وگوی مستقیم و غیرمستقیم توده های مردمی با مسئولان را در اتحاد موثر دانست. نظرات و حل مشکلات مردم.

در ابتدای این نشست بیش از چهل نفر از هموطنان مسیحی به ارائه دیدگاه های خود در خصوص مشکلات جاری کشور پرداختند. لزوم توجه صدا و سیما به موسیقی و سنت های ارمنی، لزوم تسهیل واردات مواد اولیه تولید، ارتقای سطح روابط ایران و ارمنستان، لزوم توجه بیشتر به دیپلماسی علمی با سایر کشورها. برای احترام به شأن و منزلت وکلا در محاکم قضایی و برای حمایت بیشتر دولت در عرصه مطبوعات و مطبوعات، اهمیت ورزش حرفه ای و قهرمانی و حمایت باشگاه ورزشی آرارات از مهمترین موارد بود. نکاتی که مخاطبان به آن اشاره کردند.

سخنگوی دولت در پایان این دیدار که با حضور نورایر آرامیان، رئیس شورای خلافت ارامنه تهران و اریستاکس شامیریان، کشیش کلیسای سنت سرکیس برگزار شد، از کلیسای سنت سرکیس نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)