نیکفر: رزمنده از قهرمانی ارزشمندتر است

0
(0)


ایسنا/اصفهان سرپرست باشگاه سپاهان گفت: فوتبال بانوان را با جدیت دنبال و حمایت می کنیم. او امسال با هدف جوانی و بومی به میدان رفت و روحیه رزمنده برای ما از قهرمانی ارزشمندتر است.

منوچهر نیکفر در دیدار صمیمانه با کادر فنی و اجرایی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: فوتبال یک رویداد اپیدمی است که باعث شادی و نشاط مردم در سراسر جهان می شود، هیجانی که در فوتبال ایجاد می شود بیش از هر اتفاق دیگری است. “

وی افزود: همه از بازیکنان، مربیان، داوران، حامیان مالی و تماشاگران باید از فوتبال لذت ببرند، سکوهایی که مملو از جمعیت است و شادی ایجاد می کند و این چیزی است که دنیا از آن استفاده می کند.

وی با اشاره به گذشته لیگ فوتبال کشورمان گفت: زمانی که لیگ ایران لیگ قدس نامیده می شد تنها دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمان هر فصل به حساب می آمدند که در لیگ فوتبال یک نماینده داشت که آن هم این تیم بود. ایده خوبی بود و پس از آن شرایط برای شرکت های صنعتی فراهم شد.

مدیر باشگاه سپاهان تصریح کرد: این رشد و توسعه و همه گیر شدن فوتبال در کشور باعث جذب بیشتر تماشاگران و بحث فرهنگ آنها شده است که امیدوارم در حوزه بانوان نیز شاهد چنین رشد و اپیدمی باشیم و در حوزه بانوان نیز باشگاه های بیشتری را شاهد باشیم. مدیران تیم های کشور می شوند فوتبال بانوان باید آنجا باشد زیرا 50 درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و حق حضور در مسابقات بین المللی و جهانی را دارند.

وی در خصوص نبود فضای ورزشی اختصاصی برای بانوان به ویژه در فوتبال گفت: به دنبال ایجاد شرایطی برای ایجاد فضای مناسب برای بانوان هستیم که از جمله آن می توان به ساخت ورزشگاه و سالنی که در سال های آینده برای بانوان باقی بماند، اشاره کرد. تا این گروه فضایی راحت داشته باشند و با آرامش به فعالیت های ورزشی بپردازند.

وی تاکید کرد: در این بخش تنها به فکر باشگاه سپاهان نیستیم. بلکه منظور همه بانوان استان و کشور است. از آنجایی که ساخت چنین فضایی برای استفاده همه بانوان است، البته زمین وی را که حدود 13 هکتار در مجموعه ورزشگاه بزرگ نقش جهان است در نظر گرفته ایم و با برگزاری جلساتی با مدیرکل در صدد رفع مشکلات حقوقی وی هستیم. ورزش و جوانان استان تصمیم می گیریم که به عنوان نقش جهان در اختیار فولاد قرار گیرد و در آینده منابع مالی آن تامین شود و به قطب فوتبال بانوان تبدیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که سپاهان در اختیار دارد و تیم های حرفه ای را در دو رده آقایان و بانوان اداره می کند، برای تمرینات و مسابقات فوتبال به زمین های زیادی نیاز داریم، این مشکل در فوتبال امروز به خوبی دیده می شود.

نیکفر با بیان اینکه با همه سختی ها و مشکلات از فعالیت بانوان حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان از ابتدا همواره پشتیبان ورزش بانوان بوده و با احترام به آداب، فرهنگ و دین کشورمان تلاش می کند تا شرایط را برای حضور مناسب فراهم کند. بانوان حاضر در ورزشگاه و بانوان علاقمند به سپاهان به زودی از نزدیک تیم خود را حمایت خواهند کرد.

وی افزود: در مورد فوتبال بانوان سیاست باشگاه این است که برای آینده سپاهان و فوتبال کشورمان تیم بسازیم پس دنبال اسم نباشید. استراتژی و سیاست باشگاه این است که از پایه شروع کنیم و به سمت بالا حرکت کنیم و هر کاری که لازم باشد در این زمینه انجام خواهیم داد.

سرپرست باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه روحیه سلحشوری برای ما از قهرمانی ارزشمندتر است، افزود: هدف از ورزش روحیه جوانمردی، سلامتی و رشد افراد در محیط خوب و مناسب است که کودکان از سنین پایین به یک محیط ورزشی مناسب آورده شده است، این روحیه قهرمانی و رفتار درست در آنها نهادینه شده است، حالا جام بردن برای همه تبدیل به یک فلز شده است، فلزی که ساخته دست بشر است و چیز خوبی نیست.

وی گفت: همانطور که در کارخانه فولاد مبارکه سپاهان تولید را به قیمت جان انسان ها نمی خواهیم، ​​پیروزی را به هیچ قیمتی نمی خواهیم. اصول انسانی و اخلاقی ریشه عمیقی در سپاهان دارد و بسیار مهم است و ما به شدت به بازی جوانمردانه اعتقاد داریم.

وی تصریح کرد: بنابراین هر چقدر برای تربیت و آموزش بازیکنان هزینه و سرمایه گذاری کنیم ضرر نمی کنیم بلکه آینده و فرهنگ سازی می شود.

نیکفر یادآور شد: بنابراین از شما می خواهم که به دنبال یک برنامه ریزی و استراتژی بلندمدت و بسیار قوی برای فوتبال بانوان باشید تا برای رشد بازیکنان و تربیت بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنید، به آکادمی بیشتر توجه کنید چرا که آینده بستگی به آن دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)