گلستان میزبان رئیس جمهور است

0
(0)

علی محمد زنگنه عصر امروز ششم آذرماه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص جزئیات سفر رئیس جمهور به گلستان، اظهار داشت: استان گلستان پنجشنبه 9 آذرماه میزبان آیت الله رئیسی رئیس جمهور افتخاری جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم در دومین سفر خود به استان گلستان روز پنجشنبه وارد استان می شود و ساعت 9:30 صبح روز پنجشنبه در مصلی نماز جمعه گرگان با مردم استان گلستان دیدار می کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در این دور از سفر پیش بینی شده است که جزئیات آن به اطلاع مردم عزیز استان گلستان خواهد رسید.

زنگنه تصریح کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به گلستان، بیشترین مصوبات استانی در بین استان های کشور به استان گلستان اختصاص یافت و با خواست خداوند در این دور از سفر شاهد افتتاح پروژه های مختلف و تصویب بهتر آن خواهیم بود. برای استان در مقایسه با دور قبل.

وی افزود: در این دور از سفر وزرای دولت در شهرستان های استان حضور خواهند داشت و ضمن استفاده از پروژه های در دست اقدام با مردم نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، در این سفر مرکز ارتباطات مردمی مردم و دولت (سامد) به صورت فعال پاسخگوی درخواست های مردم و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادها و درخواست های مردم خواهد بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)