زهیحی: بازی با صنعت نفت برای ما فینال است

0
(0)


سرمربی شمس هازارد با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز بعدی برای شاگردان شمس هازارد مانند ماندن قطعی در لیگ برتر است، گفت: بازی مقابل صنعت نفت برای ما به عنوان فینال مهم است.

به گزارش ایسنا، سعید دخیحی شامگاه دوشنبه 6 آذرماه در نشست خبری پیش از دیدار شمس هازارد و صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا هواداران قزوینی که در بازی قبلی در هوای سرد و با وجود دربی، شمس هازارد را انتخاب کردند. در تهران و بین آبی و قرمز و سبز را انتخاب کردند، قدردان آن هستیم.

وی ادامه داد: در اینجا از کسانی که در ورزشگاه سردار آزادگان نبودند می خواهیم در این روز از هواداران حمایت کنند، کراوات رنگی خود را فراموش کنند زیرا این تیم متعلق به مردم است و بین مردم عشق ایجاد کرد و هواداران ثابت کردند که در کنار کشور ایستاده اند. روزهای سخت تیم شمس هازارد بود، بنابراین نه سرما و نه عملکرد سایر تیم ها نمی تواند بهانه خوبی برای حمایت نکردن از تیم باشد.

شمس آذر سرمربی تیم ملی درباره دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما با تیمی سرشناس بازی می کنیم که بازیکنان خوبی دارد و در سطح ملی و باشگاهی کیفیت بالایی دارد و مربی خوبی هم دارد که سال گذشته غیرممکن ها را ممکن کرد. و تیم را در لیگ برتر حفظ کرد

وی با بیان اینکه هدف هواداران آبادانی رسیدن سریع به اوج است، خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان در دیدارهای خارج از خانه کیفیت بالایی از خود نشان داده اما در دیدارهای خانگی بدشانس بوده است.

این مربی فوتبال تصریح کرد: ما به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم که البته کار ساده ای نیست اما تلاش می کنیم با حمایت هواداران و تلاش تیم به دومین برد خانگی خود برسیم.

وی گفت: بازی فردا به عنوان یک فینال برای ما مهم است زیرا اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم به معنای ماندن در لیگ برتر است بنابراین حساسیت بازی فردا برای ما بالاست.

زهی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم همه بازی های قبلی را فراموش کنند و به هواداران هم همین را می گویم. این بازی برای ما آخرین بازی است، بعد از آن 2 بازی بسیار سخت داریم و اگر در این بازی نتیجه نگیریم، در 2 بازی آینده کار سخت تری خواهیم داشت.

سعی کردیم بازیکنان شمس آذر را بازیابی کنیم

زهیقی گفت: اگر بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم در حاشیه امنی خواهیم بود، در 2 سالی که در تیم شمس آذر کار می کنم اهداف کوتاه، میان مدت و بلندمدت برای تیم در نظر گرفته ام که بتوانیم به آنها برسیم. از نظر زمانی و از نظر هدف ما این است که در لیگ بمانیم و بعد در جایگاهی قرار بگیریم که شایسته قزوینی ها باشد.

وی با بیان اینکه زمان و فاصله 2 بازی اخیر تیم شمس هازارد کم بوده و تیم نیاز به ریکاوری دارد، تصریح کرد: بازی قبلی در قزوین بود که باعث می شود زودتر به شرایط ایده آل برسیم.

این مربی فوتبال تصریح کرد: فوتبال ایران نمی تواند مانند فوتبال اروپا هر 4 روز یک بار بازی کند و این مشکل به سخت افزار ما مربوط می شود. با این حال لیگ ما وجود ندارد، احیای آب در استان قزوین در شرایط عالی قرار دارد و با مکمل های ورزشی و ماساژ در همین شرایط هستیم.

وی بیان کرد: سعی می کنیم در دقایق ابتدایی بازی با قدرت و دقت بالا بازی کنیم و به گونه ای عمل کنیم که تیم حریف را در زمین خود نگه داریم که این بستگی به انگیزه و توانایی تیم ما و فشاری که دارد دارد. تیم حریف آرام آرام می آورد و با شکست تیم حریف این وضعیت ادامه دارد و سیاست ما تا آخرین لحظه همین است.

سرمربی شمس آذر در پایان گفت: با توجه به امتیازات تیممان لیگ را با شرایط سختی شروع کردیم و رسیدن به موقعیت مناسب کار بسیار سختی بود که با تلاش تک تک افراد همراه تیم محقق شد. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)