کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بررسی می شود

0
(0)


ایسنا/ آذربایجان شرقی وزیر ورزش و جوانان در سفر به تبریز از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بازدید کرد و به دیدار امام جمعه تبریز رفت.

کیومارت هاشمی که امروز (30 بهمن ماه) برای بازدید از امکانات آذربایجان شرقی و شرکت در فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان جام فجر در تبریز حضور داشت، پس از ورود به این شهر از گلزار شهدای وادی رحمت تبریز زیارت کرد. ادای احترام به هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، هنرمندان و جانبازان.

وی سپس از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت استخر قهرمانی، پیست دوچرخه سواری و ورزشگاه یادگار امام (ره) قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در کنار زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور یافت و پس از توضیحات حبیب ستودی نژاد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از نظرات کارشناسی برای بهبود وضعیت تاکید کرد. از چمن ورزشگاه

هاشمی در جریان حضور در بیت امام جمعه تبریز با آیت الله آل هاشم دیدار کرد.

در این جلسه پس از انتقاد سرمربی تیم تراکتورسازی از کیفیت چمن یادگار امام (ره) تبریز، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که به زودی تعدادی از کارشناسان برای بررسی چمن به تبریز خواهند آمد. این ورزشگاه و در صورت تایید بی کیفیتی چمن از چمن مرغوب استفاده خواهند کرد. در دستور کار قرار می گیرد؛ اما اگر تصمیم به تعویض چمن گرفته شود، باشگاه تراکتورسازی باید زمینی موقت تا زمان کاشت چمن جدید در نظر بگیرد.

وی همچنین با اشاره به امکان واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا این اتفاق بیفتد و در صورت حضور شهردار تبریز حاضریم امشب در این خصوص صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، هاشمی در ادامه سفر خود به تبریز پس از اقامه نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) تبریز در مراسم اختتامیه مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سالن پورشریفی حاضر می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)