افتتاح 16 پروژه بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان

0
(0)



ایسنا/ سیستان و بلوچستان 16 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز (جمعه 30 بهمن) با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت افتتاح شد.

این پروژه های بهداشتی و درمانی با زیربنای بیش از 1934 متر مربع و اعتباری بالغ بر 336 میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

یکی از پروژه های مهم بخش MRI بیمارستان حاتم الانبیاء زاهدان با اعتباری بیش از 79 میلیارد ریال بود. یکی از ویژگی های این دستگاه دقت بالا، وضوح تصویر و تصاویر برای افراد بالای 100 کیلوگرم است.

افتتاح مرکز اورژانس شماره 2 شهرستان هش، مرکز اورژانس کلگان سراوان و ساخت و تجهیز ستاد بحران اورژانس 115 زاهدان نیز امروز با حضور وزیر بهداشت از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. ساخت، تجهیز و افتتاح این پایگاه ها با هزینه ای بیش از 134 میلیارد ریال انجام شد.

پنج مرکز بهداشتی درمانی جلادک زاهدان، محمدآباد کورین، جوانتل زاهدان، اسماعیل آباد زاهدان، کشک سیب و سوران و مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان امروز افتتاح شد. برای ساخت و تجهیز این پنج مرکز بهداشتی و درمانی و مرکز خدمات جامع سلامت بیش از 97 میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح دستگاه شبیه ساز کامپیوتری بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان با اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی با حضور وزیر بهداشت انجام شد. از انقلاب

راه اندازی چهار مرکز بهداشت روان (سراج) در شهرهای زاهدان، خاش و سراوان از دیگر طرح های دهه فجر بود که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور عین اللهی انجام شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)