سرمربی تیم ملی جام جهانی و 100 سال شیرجه!

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان با اتفاقات مختلفی همراه بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، پلانک یکی از موثرترین تمرینات برای سلامت کلی بدن محسوب می شود. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را به درستی انجام دهید.

یکی از تمریناتی که افراد می توانند بدون تجهیزات خاص در خانه انجام دهند تا بهتر شوند، حرکت پلانک است، اما بسیاری از افراد آن را اشتباه انجام می دهند. در اینجا نحوه انجام درست آن آمده است.

راز خودباختگی تیم ملی در بازی با قطر چه بود؟

تیم ملی در شرایطی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف قطر رفت که به نظر می رسد با تحلیل اشتباه و دست کم گرفتن توانایی های حریف وارد زمین شده است.

تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قطر شد که می تواند رویایی ترین شب 50 سال اخیر فوتبال ایران باشد تا از صعود به فینال مقابل اردن نیز بازماند.

کالانوی سرمربی تیم ملی تا جام جهانی

سخنگوی فدراسیون فوتبال از ادامه کار امیر گالنووی با تیم ملی فوتبال ایران تا جام جهانی 2026 خبر داد.

احسان اصولی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و هیئت رئیسه این فدراسیون از مردم شریف ایران و هموطنانش در اقصی نقاط جهان به ویژه ایرانیان حامی ملی پوشان تشکر کرد. تیمی از سکوها و با غیرت از تیم ملی در این مسابقات حمایت کردند و باعث دلگرمی و بیان مسئولان و کارکنان کشور و ارتش شدند که با حمایت های چند جانبه خود بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان را به جهانیان نشان دادند.

گالنویی: ما قهرمان نشدیم اما تیم ملی برمی گردد

سرمربی تیم ملی فوتبال قول داد این تیم به زودی بازگردد. در پی شکست تیم ملی مقابل قطر و حذف از جام ملت های آسیا، امیر کلانویی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

امروز حق داشتیم برای فینال آماده شویم، اما جام را نگرفتیم و آن بخش جدا از شانس، گردن من است. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید.

وزیر ورزش: از تیم ملی فوتبال خیلی بیشتر انتظار داشتیم/ حق پخش تلویزیونی بیش از اینهاست

وزیر ورزش و جوانان گفت در جام ملت های آسیا از تیم ملی انتظار خیلی بیشتری دارم. حتی با وجود اینکه بچه ها تمام تلاش خود را کردند، گاهی اوقات اتفاقاتی در ورزش رخ می دهد که نمی دانید نتیجه آن چه خواهد بود. انتظارات ما خیلی بیشتر بود و از تک تک بچه ها و کادر فنی تشکر می کنم.

کیومارت هاشمی در حاشیه رقابت های بین المللی کشتی در تبریز درباره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: یک تیم تخصصی باید نظر خود را در این خصوص به ما می دادند تا بتوانیم بهترین تصمیم را در خصوص این موضوع بگیریم. وضعیت چمن

لیست تیم ملی بسکتبال را اعلام کردند

هاکان دمیر اسامی 17 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، فهرست 17 نفره تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در اولین پنجره انتخابی جام ملت های آسیا 2025 عربستان اعلام شد تا تیم ملی تمرینات خود را پس از هفته نوزدهم لیگ آغاز کند. اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از چهارشنبه 4 بهمن ماه به میزبانی سالن آزادی تهران آغاز می شود.

تمدید قرارداد هکتور کوپر با سوریه

فدراسیون فوتبال سوریه حکم هکتور کوپر را تمدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاره، فدراسیون فوتبال سوریه قرارداد هکتور کوپر سرمربی تیم ملی این کشور را تمدید کرد. قرارداد جدید تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آسیا اعتبار دارد. کوپر اولین بار در فوریه سال گذشته با سوریه قرارداد امضا کرد. این سرمربی آرژانتینی با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا رسید که در آن مرحله در ضربات پنالتی مغلوب ایران شد.

غواصی اسطوره 100 ساله ایرانی در جام جهانی + عکس

تقی عسگری اسطوره شیرجه ایران به عنوان سفیر ورزشی فدراسیون جهانی آبزیان در مسابقات جهانی شیرجه وارد آب شد و به مدال طلا دست یافت.

به گزارش ایسنا، تقی عسگری، اسطوره شیرجه ایران که نزدیک به 100 سال سن دارد، با حضور حسین المسلم، رئیس فدراسیون جهانی آبزیان، در آب شیرجه زد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)