5 شرکت در صف عرضه اولیه هستند

0
(0)



به گزارش ایسنا، محمدامین گرمی به آخرین جزئیات عرضه نماد شرکت سرمایه گذاری بازرگانی شستان در بورس اشاره کرد و اظهار کرد: نماد این شرکت روز دوشنبه (25 بهمن) در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

وی اقدامات در دستور کار عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری بازرگانی شستان را برشمرد و گفت: این شرکت باید ابتدا توکن لازم را از سازمان اخذ و اطلاعات مالی را در سامانه کدال افشا کند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدامات باید سوال ارزش گذاری مطرح و پس از جلسه معارفه سهام شرکت عرضه شود.

معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران به سنا گفت: سرمایه فعلی شرکت «شستان» 25 همات است و در واقع یکی از بزرگترین شرکت هایی است که عرضه اولیه آن در بورس تهران انجام می شود.

آمار عرضه اولیه بورس تهران تا پایان سال 1402

وی به برنامه های آتی عرضه سهام سایر شرکت ها در بورس اشاره کرد و افزود: به نظر می رسد طی چند روز آینده عرضه توکن و فرآیند عرضه 2 شرکت فولاد سیرجان و شرکت ذوب آهن بیستون روی بورس انجام شود. بازار.

قهرمانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و عرضه اولیه پنج شرکت نیز انجام شده است.

برنامه اولیه برای راه اندازی تا پایان سال جاری

قائم مقام ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار تهران نام شرکت های در صف عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران را برشمرد و در گفتگو با سنا خاطرنشان کرد: تا پایان 6 شرکت دیگر در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می شود. از سال .

وی در پایان گفت: اکنون پنج شرکت در مرحله عرضه اولیه هستند و در صورت مساعد بودن شرایط بازار، مراحل عرضه اولیه را طی خواهیم کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)