کار در صداوسیما کار روی مین است

0
(0)
مراسم تودیع و معارفه رییس صداوسیما

معاون امور استان‌های صداوسیما، سیاست این سازمان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری را فراجناحی دانست و افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری سیاست صداوسیما فراجناحی است و این مهم نیز بسیار سخت است؛ به طوری که کار در صداوسیما کار روی مین است.

به گزارش ایسنا، علی دارابی صبح امروز (٢٨ بهمن ماه) در مراسم افتتاح ۴٠ پروژه فنی و آغاز تصویربرداری از سریال «خانه مادری» با اعتباری بالغ بر ١۵٠ میلیارد ریال گفت: کرمان به لحاظ قدمت تاریخی و اقدامات درخشان و مجاهدت‌ها و ایثارگرایی‌های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس دارای ارزش‌های غنیی است که نمونه بارز این مردان و زنان بزرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سردار سلیمانی بوده است.

وی از پشت سر گذاشتن ۳۹ بهار انقلاب اسلامی سخن گفت و بیان کرد: کارنامه انقلاب اسلامی در سراسر کشور افتخارآمیز است این در حالی است که به مشکلات و کمبودها نیز واقف هستیم اما در مجموع کارنامه انقلاب اسلامی بسیار مثبت است.

معاون امور استان‌ها صداوسیمای کشور با بیان این مطلب که صداوسیما هم اکنون بیش از ٣۵ زبان دنیا پخش برنامه دارد، تصریح کرد: در لایحه تحریم آمریکایی‌ها نام صداوسیما نیز است و در ٢٧ کشور دنیا نیز صداوسیما مورد تحریم قرار گرفت.

وی سیاست صدا و سیما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری را فراجناحی دانست و افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری سیاست صدا و سیما فراجناحی است و این مهم نیز بسیار سخت است به طوری که کار در صدا و سیما کار روی مین است.

دارابی ادامه داد: از استاندار کرمان درخواست داریم که در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جشن اتمام پروژه دیجیتال سازی استان کرمان را بگیریم، با توجه به مدیریت جهادی و بسیجی استاندار این امر تحقق خواهد یافت.

وی از ساخت ۱۰۰ مستند مدافعین حرم خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان جزی استان‌های پیشگام بوده است و تا کنون ۴۰ شهید مدافع حرم داشته است لذا ۱۰ مستند مربوط به استان کرمان است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)