پخش چندباره «ساخت ایران»/ تنها سریال نمایش خانگی که به تلویزیون راه یافت

0
(0)


به گزارش ایسنا، «ساخت ایران» سریالی طنز است که به مدت سه فصل با کارگردانی متفاوت از شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شد.

فصل اول این سریال به نویسندگی آرش قدری، پیمان قاسم هانی و زنده یاد حشایار الوند محصول سال 1389 و کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شده است. فصل اول «ساخت ایران» ابتدا از رسانه های بومی و سپس از شبکه های تهران و شبکه های آی فیلم و نسیم پخش شد.

«ساخت ایران» تنها سریالی از شبکه نمایش خانگی است که به تلویزیون راه یافت و حالا برای چندمین بار بازپخش می شود.

فصل اول این سریال طنز با بازی محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، مجید صالحی، مهران احمدی، امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، سحر دولت شاهی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما و… از فردا عصر پخش خواهد شد. ، چهارشنبه 11. بهمن ماه از ساعت 19:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود.

داستان فصل اول «ساخت ایران» درباره غلامحسین دزد خرده پائی است که روزی شاهد تصادف رانندگی با مردی میانسال است. کیف مجروح را می دزدد و در کیف پاسپورتی پیدا می کند. او سعی می کند کیف را بفروشد، اما در حالی که پلیس به دنبال او است، تصمیم می گیرد به خارج از کشور برود و از ایران فرار کند و…

پخش چندین سریال ساخت ایران/تنها سریال خانگی که به تلویزیون راه یافت

فصل دوم این مجموعه در سال 1395-1395 به کارگردانی برزو نیک نژاد تولید شد. ساخت ایران 2 از اردیبهشت 1397 روی آنتن رسانه های خانگی می رود.

همچنین فصل سوم این سریال از شهریور 1400 به کارگردانی بهمن گودرزی با واکسیناسیون کارگران تولید در دوران کرونا آغاز و در بهار 1401 از پلتفرم فیلمو پخش شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)