ویزی: آن پنالتی قرار بود گرفته شود، روز من نبود

0
(0)


سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان قول داد که بهترین اتفاقات برای نفت آبادان رقم خواهد خورد و گفت: امیدوارم از این وضعیت خارج شویم و خنده مردم آبادان را ببینیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری دیدار معوقه تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: گل گهر یکی از تیم های تاکتیکی و کاملا منطقی لیگ است. این مسابقه برای ما مهم است. البته همه بازی ها مهم هستند، اما چون این بازی یک بازی معوقه است، باید هوشمندانه عمل کنیم تا در مقابل هواداران خونگرم و مهربان خود سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: یک امتیاز می تواند ما را دو رتبه در جدول جابه جا کند اما برد می تواند هواداران نفت را خوشحال کند. باید مقابل گل گهر هوشمندانه بازی کنیم زیرا آنها بازیکنان قدرتمندی دارند و تنها تیمی هستند که می توانند در طول مسابقه سه تا چهار بار تاکتیک خود را تغییر دهند. ما هم سخت، قوی و شجاع بازی می کنیم تا بتوانیم با دست پر زمین را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چگونه در هوای آلوده آبادان تمرین کردند، گفت: از آلومینیوم بازی آنقدر گیج و مریض شده بودیم که نمی دانستیم هوا بد است. ما شرمنده مردم هستیم. به هر حال من اصلا از آلودگی هوا خبر نداشتم و الان دارم. البته وقتی کارگر و نانوا در چنین شرایطی سر کار می روند، ما هم موظفیم طبق تعهد خود کارمان را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: در بازی های گذشته چند اخراج داشتیم و این خیلی بد است. آن هم برای تیمی که من سرمربی آن هستم. شاید بازیکنان ما احساس کنند که با بازیکنان خود صحبت کرده ایم. در هر صورت وقتی جلوی هوادارانمان یک گل عقب هستیم، احساسات بازیکنان را بیشتر می کند و متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی می افتد. امیدوارم با صحبتی که با بازیکنان داشتیم و آمادگی ذهنی، فنی و تاکتیکی که در این زمینه انجام شد، دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد و با منطق و به دور از احساسات بازی را به خوبی درک کنیم و قادر خواهد بود وقایع گذشته را تکرار نکند و برنده بازی شود

ویسی در پاسخ به این سوال که میانگین سنی نفت آبادان بالاست، گفت: اینطور نیست. میانگین سنی تیم ما 25 سال است و برخی بازیکنان از جمله دروازه بان 19 ساله هستند. تیم ما به دو سه بازیکن باتجربه نیاز دارد چون تیم جوانان نیست. با تیم هایی بازی خواهیم کرد که گردن و گردن و به دنبال کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی هستند. بنابراین نمی توان فقط از جوانان استفاده کرد. تیم قدیمی ما کجاست؟ من نمی توانم فضای مجازی را بگیرم. گروه در خانه می نشینند و داستانی درباره تیم می سازند. این مسائل نمی تواند تمرکز ما را کم کند و ما تیمی هستیم که از جوانان خود به نحو احسن استفاده می کنیم. مطمئناً اگر مقابل هواداران خود پیروز شویم، با جوانان دیگری نیز روبرو خواهیم شد که آینده فوتبال آبادان خواهند بود.

وی با بیان اینکه برخی داوران ناخواسته سوت زده اند و برخی بدبین شده اند ادامه داد. واقعاً در سه چهار هفته گذشته حق تیم آلومینیوم ضایع شد اما حق ضایع شده چنین تیمی را مقابل تیم دیگری جبران نمی کنیم. اگر در بازی با این هوادار به سود تیمم پنالتی گرفته می شد وضعیت من و مردم آبادان اینگونه نبود. در کل باید به نظر داور احترام بگذاریم و با حرف هایمان فوتبال را خراب نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که نیمی از تیم گل گهر مصدوم هستند و چه تاکتیکی در این زمینه دارد؟ این تیم دستش پر است و نمی توان گفت بازیکن نداریم. حتی اگر با امید به آبادان آمده اند به ما ربطی ندارد. ما فقط امتیاز می خواهیم. فردا جنگ خیلی خوبی داریم و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا دوباره شرمنده مردم آبادان نشوم. قول می دهم بهترین اتفاقات برای نفت آبادان رخ دهد. امیدوارم از این وضعیت خارج شویم و خنده مردم آبادان را ببینیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)