روابط عمومی مجلس: اختلاف نظر کارشناسی مجلس و دولت بر سر لایحه بودجه طبیعی است

0
(0)

به گزارش ایسنا، پس از رد کلیات لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی امروز، روابط عمومی مجلس اطلاعیه ای با عنوان تلاش برخی رسانه ها برای ایجاد اختلاف بین دولت و مجلس در مورد لایحه بودجه 1403 صادر کرد. را دنبال می کند.

«بعد از رد کلیات لایحه بودجه 1403 در مجلس، برخی از رسانه ها درصدد سوء استفاده از اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس و ایجاد اختلاف بین دو مرجع هستند.

این اختلاف نظر در حالی است که دولت و مجلس طی ماه های اخیر با تعامل و هم افزایی توانستند اختلاف نظرهای موجود در لایحه برنامه هفتم توسعه را کاهش داده و این لایحه مهم را نهایی کنند. طبیعتاً هر نوع اختلاف کارشناسی بین این دو نهاد در مورد لایحه بودجه نیز طبیعی است و همانطور که رئیس شورای اسلامی امروز تصریح و تاکید کرد با تعامل نزدیک دو قوه قابل حل است تا اینکه انشاءالله تدوین لایحه ضد تورم در برنامه هفتم توسعه

همچنین همانطور که دکتر کلیباف خاطرنشان کردند با ارتباط نزدیک و عملیاتی بخشهای مختلف شورای اسلامی و دولت از جمله تعامل و تقریبی که اتفاق افتاد برای جلوگیری از تصویب چندین دوازدهم بودجه در روزهای آینده در طول قانون برنامه هفتم به رفع اختلافات شهادت دهید، کارشناسی می‌شویم و در زمان مقرر لایحه بودجه 1403 مجدداً در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

این در حالی است که برخی رسانه ها که منفعتشان در اختلاف دولت و مجلس نهفته است، تلاش می کنند اختلافات فنی و کارشناسی پیرامون لایحه بودجه را افزایش داده و آن را عامل اختلاف قدرت قرار دهند، اما همانطور که رئیس جمهور محترم در مجلس فرمودند، این رسانه ها نمی خواهید به هدف خود برسید وی گفت: خیلی ها فکر می کنند بین مجلس و دولت چالش ایجاد می شود، اما تا زمانی که جایگاه مجلس و دولت را حفظ کنیم، آنها را پشیمان می کنیم که دولت و مجلس با هم اختلاف دارند. “

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)