واکنش هاورتز به پیوستن به آرسنال

0
(0)


هافبک آلمانی چلسی به قرارداد با آرسنال واکنش نشان داد و مدعی شد به یک باشگاه بزرگ نقل مکان کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از BeSoccer، کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی تصمیم دارد برای فصل آینده به آرسنال بپیوندد. این هافبک شماره 29 را در ورزشگاه امارات بر تن خواهد کرد.

در ساعات اخیر اولین مصاحبه او به عنوان بازیکن آرسنال و همچنین چندین عکس از این بازیکن آلمانی با پیراهن قرمز و سفید به بیرون درز کرده است.

هاورتز درباره پیوستن به تیم آرسنال گفت: این انتقال برای من بسیار هیجان انگیز است. من بسیار خوشحالم که به این باشگاه شگفت انگیز پیوستم. آرسنال تاریخ غنی و بزرگی دارد و امیدوارم به دستاوردهای بزرگ زیادی برسیم.

این هافبک پس از سه فصل حضور در استمفورد بریج با مبلغ 65 میلیون پوند از چلسی جدا خواهد شد. آرسنال که در لیگ برتر نایب قهرمان شد و در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور دارد، به دنبال تقویت برای فصل آینده است و به همین دلیل ستاره آلمانی چلسی را به خدمت گرفته است.

هاورتز مانند چلسی شماره 29 را بر تن خواهد کرد و از ماه جولای می تواند نقشی کلیدی در خط میانی آرسنال ایفا کند.

پس از نهایی شدن این انتقال، توپچی های لندن به سراغ دکلان رایس وستهم خواهند رفت و رقابت سختی با بایرن مونیخ، سیتی و یونایتد برای امضای این بازیکن بین المللی در فصل آینده خواهند داشت و گفته می شود آرسنال شانس بیشتری برای خرید برنج خواهد داشت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)