واکنش سرمربی تیم والیبال ارومیه به حرکت عجیب محمد موسوی + فیلم

0
(0)


این یک عکس آرشیو است

جهانگیر سید عباسی می گوید ورود محمد موسوی به زمین شهرداری ارومیه در اعتراض به داوری جالب نبود.

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه 12 آبان ماه برگزار شد و در یکی از دیدارهای این هفته تیم شهرداری ارومیه در فولاد سیرجان میزبان شاگردان بهروز عطایی بود که این دیدار با سه بر صفر به پایان رسید. به یک برد

در یکی از صحنه های این بازی که داور به تیم شهرداری ارومیه امتیاز داد، محمد موسوی کاپیتان تیم ملی و فولاد با اعتراض به تصمیم داور وارد زمین ارومیه شد.

جهانگیر سید عباسی، سرمربی تیم ارومیه به ایسنا گفت: به هر حال او بازیکن است و تحت فشار است، ورود او به زمین ما زیاد جالب نبود اما بازیکنی در این شرایط تحت فشار است و فکر می کند داور اشتباه سوت زده است. البته داوری بازی دیروز خیلی خوب بود و فکر می کنم به غیر از موردی که تیم فولاد اعتراض کرد، عملکرد خوبی داشت و ما رای ها را قبول کردیم. احساس می کردیم یک موضوع مهم به ضرر ما سوت زده شد که اعتراض چندانی به آن صورت نگرفت، زیرا دو خطا در یک بازی چهار بازی طبیعی است.

وی در پاسخ به اینکه انتظار می رود محمد موسوی با تجربه فراوان خود در مواقع حساس خود را کنترل کند و این گونه رفتار نکند، گفت: هر بازیکنی در هر سطحی می تواند تحت تاثیر فشار مسابقه قرار بگیرد. در ست های سوم و چهارم بازی بسیار نزدیک بود و بازی های طولانی داشت که بازیکنان پس از هر بازی به دلیل خستگی زمین می خوردند. بازیکن از نظر جسمی و روحی تحت فشار است و ممکن است اعتراض کند.

سید عباسی درباره اعتراضات به دوی در لیگ ایران گفت: فدراسیون باید در حوزه استفاده از تایید تصویری فشار بیشتری وارد کند. این سیستم چهار بار در دنیا تغییر کرده است اما هنوز اولین سیستم را نداریم. اگر قرار است والیبال ما جزو بهترین های دنیا باشد، لیگ و تجهیزات ما هم باید در آن سطح باشد.

وی درباره شکست مقابل فولاد در هفته دوم لیگ گفت: تیم فولاد چند ملی پوش دارد و مدعی قهرمانی است. ما در ست اول خوب بازی نکردیم اما پسران ما در ست دوم خوب رقابت کردند و در ست های سوم و چهارم عالی بودند. آنها انتظارات من را برآورده کردند اما از نظر فنی زورمان از فولاد فاصله گرفت. از بازیکنانم راضی هستم. روند کار ما بهتر از بازی اول بود. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم و به هماهنگی خوبی برسیم. فقط دو بازی تدارکاتی داشته ایم و به هماهنگی و انسجام بیشتری در تیم نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ارزیابی مسابقات در 4-5 هفته اول بسیار سخت است، اما امسال به غیر از سه یا چهار تیم، بقیه تیم ها رقابت تنگاتنگی دارند و تاکید کرد: این به کیفیت لیگ کمک می کند. امیدوارم سازمان لیگ بررسی ویدیویی را برای همه تیم ها اجباری کند و نگذارد اعتراض به داوری و حواشی که در برخی بازی ها رخ می دهد، لیگ را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)