عباسی: حکومت های اسلامی باید شروع به کار کنند

0
(0)

علیرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار شرکت کنندگان در کنگره بزرگداشت 6555 شهید استان لرستان، تصریح کرد: یکی از مسائلی که نه تنها ما، بلکه کل جهان اسلام و همه بشریت باید به آن توجه داشته باشند، مسئله فلسطین است. مسئله فلسطین مختص یک کشور یا منطقه نیست، بلکه همه جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی که امام به آن توجه ویژه داشتند مسئله فلسطین بود. بعد از انقلاب همه دولت های ما نظام فلسطین را خاستگاه جهان اسلام می دانستند. ما این پیام را هم به دنیا فرستادیم که اگر می‌خواهید منطقه‌ای آرام و جهانی آرام داشته باشید، باید منطقه از این رژیم غاصب پاک شود.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عثمانی سقوط کرد و جنگ جهانی اول و دوم رخ داد منطقه را تقسیم کردند و هر قسمت را به یک قدرت دادند و قصد داشتند این منطقه را بسازند که انرژی مورد نیاز مردم را تامین کند. جهان کند شود تا آنها را تحت کنترل درآورد. می خواستند در منطقه ژاندارمری داشته باشند و کشور را فتح کنند. بعد از انقلاب که نیروهای مقاومت تشکیل شد، تقریباً این ایده شکست خورد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر می خواهیم منطقه خود را حفظ کنیم باید این رژیم اشغالگری و کشتار کودکان از بین برود. به خاطر این حادثه کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی باید دست به کار شوند. آنها نباید رابطه خود را عادی کنند. از زمانی که گروه های جهادی و حماس مقاومت را آغاز کردند، اتفاقات خوبی رخ داده است. عملیات علیه الاقصی سیلی سنگینی برای این رژیم بود. رژیمی که در مدت کوتاهی 6 لشکر کشورهای اسلامی را شکست داد، سیلی جبران ناپذیری از گروه مقاومت خورد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بر وحشیگری خود افزود تا اثر این سیلی را در جهان کمرنگ کند. امروزه ماهیت رژیم صهیونیستی برای کشورهای جهان با سهولت بیشتری آشکار شده است. ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا ظلم مردم فلسطین و ظلم رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، در این شرایط بیشترین برد را داریم. ما باید به دنیا نشان دهیم که این رژیم در حال کشتار کودکان است و برای این منظور همه آزادی خواهان در سراسر جهان باید پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت های جهان به حمایت از مردم فلسطین برخاستند. دولت ها نیز باید دست به کار شوند. ابتدا باید حکومت های اسلامی وارد عمل شوند و وحدت شکل بگیرد و در مرحله بعد دولت های مدعی حقوق بشر وارد عمل شوند تا جلوی این جنایت و نسل کشی گرفته شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)