واردات واگن، مهمترین مسئله امروز واگن پارس

0
(0)



فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بازدید معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور از شرکت واگن پارس اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات صنایع سنگین استان بویژه آذراب، واگن پارس و … پیگیری هایی انجام شده و امروز معاون دکتر مخبر برای بررسی نهایی آخرین تصمیماتی که در خصوص این واحدهای صنعتی باید اتخاذ شود به استان سفر کرده است.

وی افزود: واگن پارس بواسطه فرایند ناموفق خصوصی سازی با مشکلات عدیده ای مواجه شده بود که با تغییر سهامدار و مدیریت شرکت مسائل این صنعت به تدریج رفع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مسئله واگن پارس واردات واگن به کشور است، بر ضرورت ارسال سفارش از سوی سازمان ها و مجموعه های بزرگی که نیاز به محصولاتی چون واگن دارند، به این شرکت تاکید کرد و گفت: این واحد احیا شده و تقریبا به وضعیت شکوفای قبلی خودش برگشته است.

وی افزود: شرکت آذراب هم مشکلاتی در حوزه سهامداری، پرونده فساد خصوصی سازی، سفارش کاری که باید دریافت کند، مسئله بدهی های غیر جاری و مسائلی از این دست دارد که تصمیماتی در این زمینه گرفته شد و برخی موانع با کمک مراجع ذیربط در تهران برداشته شده و پاره ای مشکلات باقی مانده است، بخصوص در مورد تعیین تکلیف سهامدار عمده این شرکت که باید رسیدگی شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)