رژیم صهیونیستی از درون و بیرون در حال فروپاشی است

0
(0)

حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حمله تروریستی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: رژیم منحوس اسرائیل در باتلاق غزه غرق می شود و بویی از انسانیت و شرافت نبرده اند. .

وی تصریح کرد: وقتی به کنسولگری کشور دیگری در خاک کشوری حمله می کنند، نقض آشکار قوانین بین المللی شده اند.

گودرزی ادامه داد: این اقدام تجاوزکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) بار دیگر خشم و انزجار مسلمانان و آزادگان را نشان داد. جهان علیه ماهیت غارتگر این رژیم دروغین.

وی افزود: حمله به سفارت و کنسولگری یک کشور حتی در شرایطی که از نظر قوانین بین المللی، آن منطقه قلمرو آن کشور محسوب می شود، هیچ تفاوتی با حمله به مرزهای سرزمینی یک کشور ندارد.

منتخبان مردم شهرستان الیگودرز در مجلس دوازدهم با بیان اینکه این اقدام تروریستی پاسخ داده می شود، گفتند: جمهوری اسلامی ایران قطعا در برابر حمله و تهاجم به کنسولگری ایران در دمشق پاسخ دقیق و روشنی به رژیم جعلی اسرائیل خواهد داد.

گودرزی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان داد که آنها هیچ مرز حقوقی بین المللی را به رسمیت نمی شناسند و این حمله حافظ دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین بین المللی است.

وی گفت: علیرغم حمایت آشکار آمریکای جنایتکار، این رژیم ننگین کودک کش در تلاش است تا راهی برای خروج از رسوایی ها و ناکامی های خود پیدا کند.

وی تاکید کرد: مردم جهان به خوبی درک می کنند که رژیم غاصب اسرائیل نظم، امنیت و آرامش عمومی را در جهان بر هم می زند و این رژیم از درون و بیرون در حال فروپاشی است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)