زوج طلایی عطایی و مهره های کلیدی تندروان در فینال والیبال

0
(0)


فینال لیگ برتر والیبال فردا پنجشنبه برگزار می شود و سرمربیان فولاد سیرجان ایران و شهداب یزد از ترکیب ترکیبی برای کسب جام قهرمانی استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سی و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان که از روز یکشنبه 9 مهر ماه 1402 با حضور 14 تیم آغاز شد، پس از انجام 201 مسابقه به فینال مسابقات راه یافت. تیم های سیرجان ایرانیان و شهداب یزد با غلبه بر حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت ها راه یافتند.

برای رسیدن به این مرحله، هر دو تیم از قطعات و ترکیبات برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده اند. بهروز عطایی سرمربی فولاد امسال در اکثر مسابقات از ترکیب طلایی شهروز همایونفرمانش و پوریا حسین خانزاده استفاده کرد و توانست تیمش را به فینال مسابقات برساند. این تیم بارها در مسابقات کشوری برای تیم ایران به میدان رفته است و اکنون هر دو بازیکن این شانس را دارند که در تیم رویایی لیگ حضور داشته باشند.

شهروز همایونفرمانش، دریافت کننده 35 ساله باشگاه فولاد سیرجان که در چهار فصل گذشته یکی از بهترین های لیگ بوده و فصل گذشته نیز بهترین دریافت کننده لیگ لقب گرفت و به ملی پوشان والیبال ایران نیز راه یافت. تیم، این شانس را دارد که دوباره در این فصل بازی کند. برنده این جایزه

یکی از نکات جالب این است که همایونفرمنش باید در فینال به مصاف شهداب یزد، تیم سابقش برود.

از سوی دیگر شهداب دو بازیکن کلیدی دارد. رضا رضایی و میثم صالحی. با این حال نمی توان از خوبی های محمدرضا حضرت پور چشم پوشی کرد.

رضا رضایی بازیکن ارومیه شهداب در مسابقات پلی آف نامی دست و پا کرد و نشان داد که می تواند بازیکن موثری باشد. او پشت خط دوم شهداب بود اما از آنجایی که رادوسلاو پاراپانوف نتوانست انتظارات را پشت خط بلغارستان شهدااب برآورده کند، رضایی رضایت خودش را نشان داد و حالا یکی از مهره های کلیدی شهداب در دیدار فینال است.

میثم صالحی که در ابتدای فصل گذشته و حتی در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت اما چهره متفاوتی نسبت به نیم فصل از خود نشان داد و حالا به یکی از بازیکنانی تبدیل شده است که تیم های حریف آن را پیدا می کنند. متوقف کردن سخت است و باید یک دفاع قوی در مقابل او قرار دهد. صالحی گیرنده قدرت شهداب در بازی های پلی آف نشان داد که از آمادگی خوبی برخوردار است و می تواند در فینال ها مهره ای تاثیرگذار برای تیمش باشد.

فینال لیگ برتر مردان از ساعت 19:00 روزهای 16 و 18 فروردین ماه برگزار می شود و در صورت نیاز به بازی سوم، فینالیست ها از ساعت 19:00 روز 20 فروردین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)