نخستین نمایش اثر «ون‌گوگ» پس از سرقت

0
(0)

به گزارش ایسنا، یکی از آثار هنری «ونسان ون گوگ» هنرمند مشهور هلندی که به سرقت رفته و پس از مدتی در کیف به یک کارآگاه هنری هلندی تحویل داده شده بود، برای اولین بار پس از بازیابی به نمایش گذاشته شده است. .

“گاردین” تابلوی “باغ شخصیت نوینن در بهار” که توسط “ون گوگ” در سال 1884 خلق شد و ارزشی در حدود 6 میلیون یورو داشت، در یکی از موزه های روتردام در معرض دید رسانه ها قرار گرفت که هنوز آسیب دیده بود. با سرقت اخیر.

یک خراش عمیق سفید در پایین این بوم قابل مشاهده است.

رونمایی از این نقاشی روز چهارشنبه برای رسانه‌ها بود، اما عموم مردم می‌توانند از ۲۹ مارس در موزه گرونینگر هلند شمالی نیز از این نقاشی دیدن کنند.

این نقاشی از موزه سینگر لارن در نزدیکی آمستردام در نیمه های شب مارس 2020 در دوران قرنطینه کووید-19 به سرقت رفت.

ویدئویی که پلیس از این سرقت منتشر کرد، مردی را نشان می‌دهد که در نیمه‌شب در شیشه‌ای را شکسته و با نقاشی زیر بازوی راستش از موزه خارج می‌شود.

محل نگهداری این نقاشی به مدت سه سال و نیم ناشناخته بود تا اینکه توسط یک کارآگاه هنری به نام ایندیانا جونز از دنیای هنر به طور هیجان انگیزی به دست آمد.

مردی که هویتش برای ایمنی خودش فاش نشده است، نقاشی آرتور برند را در یک کیسه آبی رنگ که در یک جا بالشی حباب بسته شده بود تحویل داد.

تابلوی “باغ پرسوناژ” در اوایل کار هنری ون گوگ و قبل از خلق تابلوهای معروف پست امپرسیونیستی این هنرمند، از جمله “گل آفتابگردان” خلق شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)