مشکل تامین زمین در اهواز برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن

0
(0)



محمدحسین پناهی فر در نشست خبری امروز سوم تیرماه در اهواز اظهار کرد: خوزستان شریان های جاده ای مهمی دارد که باید به آن توجه شود. در خوزستان دو منطقه داریم که از نظر جاده ای مهم هستند، یکی اهواز و دیگری بندر امام.

به گزارش ایسنا، وی افزود: جاده های خوزستان بسیار فرسوده است و حتی تصادفاتی که در جاده ها رخ می دهد به دلیل تردد زیاد در این جاده ها است زیرا استانی وجود ندارد که 11 شریان اصلی داشته باشد. باید به مشکلات این شریان های اصلی توجه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: بیشتر زمین های اهواز در حریم خطوط لوله نفت و گاز است و به همین دلیل در ایمن سازی زمین با مشکل جدی مواجه هستیم. در شهر اهواز برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن.

پناهی فر در خصوص شهرهای جدید رامین و شیرین شهر گفت: در مورد مکان این دو شهر جدید بحث هایی شده و برای ایجاد انگیزه در شهروندان برای خرید مسکن در این دو منطقه، برنامه ریزی هایی برای تهیه ویلا انجام شده و این آمادگی وجود دارد تا شرایط زندگی لازم را برای شهروندان در این دو منطقه فراهم می کند.

وی ادامه داد: زیرساخت ها به این دو شهر رفته و هزینه هایی نیز انجام شده است اما هیچکس نباید به این دو شهر مراجعه کند. اگر کسی بخواهد می تواند در آپارتمان یا ویلا در این شهرها زندگی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در بحث مسئولیت های اجتماعی، شرکت هایی که از جاده ها برای مبادله کالا استفاده می کنند، بخشی از هزینه های خود را متناسب با مسئولیت اجتماعی خود در جاده های خوزستان صرف کنند.

پناهی فر بیان کرد: هزینه مسئولیت های اجتماعی نفت برای راهسازی حدود 700 میلیارد تومان است و انتظار می رود سایر شرکت ها در این زمینه اقدام و همکاری کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)