نسبت به لایحه حجاب نگرانی ها و ایرادهایی وجود دارد

0
(0)

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز (شنبه 3 تیرماه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به لایحه عفاف و حجاب گفت: جامعه دینی و بسیاری از دلواپسان به این لایحه اعتراض کردند. مقام امر به معروف و نهی از منکر.

وی با تاکید بر اینکه این لایحه به دو کمیسیون قضایی و فرهنگی ارجاع شده است، افزود: رئیس مجلس اخیرا خواستار این لایحه شد، نتایج مطلوبی گرفتیم، اما مهلتی که عنوان کردند دو ماه است، اما با سرعت بیشتری قابل اجرا است.

نماینده مردم خمینی شهر در شورای اسلامی در خصوص برنامه هفتم توضیح داد: این روزها برنامه هفتم در شورای اسلامی در حال بررسی است که هر یک از ادارات و سازمان ها در این خصوص نظرات و پیشنهاداتی دارند مانند نظرات اعلام شده در بودجه سالانه ما از پیشنهادات آنها استقبال می کنیم.

علی قاسم زاده شهردار اصفهان نیز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند پدیده های اجتماعی نامطلوب مانند کار کودکان کاهش یابد، اظهار داشت: در این راستا رفاه اجتماعی با تمام ظرفیت وارد شده است و هستیم. سعی کنید با آنها باشیم.بیایید عمل کنیم

وی با تاکید بر اینکه به تنهایی نمی توان پدیده های بد اجتماعی را کاهش داد، تصریح کرد: دستگاه های ذیربط باید برای حل مشکلات با هم متحد شوند اما با این حال شرایط بهتری نسبت به سایر کشورها داریم، شرایط فعلی برای جمهوری اسلامی ایران مناسب نیست. قطعا با زنجیره نهادها صحنه های ناخوشایند اجتماعی حل خواهد شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)