مسابقات کشتی کرواسی/ محمدی نایب قهرمان شد

0
(0)


کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم ایران با غلبه بر حریف روس خود به مدال نقره مسابقات رنکینگ کرواسی دست یافت.

به گزارش ایسنا، در آخرین رقابت های روز نخست مسابقات رده بندی فدراسیون جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا محمودی، نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، در در دیدار فینال مقابل میلاد الیرزایف از روسیه با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و مدال نقره را از آن خود کرد.

مهدی پیش از این در دور اول استراحت کرد و پس از پیروزی 5 بر صفر مقابل چنگ وی وانگ از چین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. او در آن مرحله با نتیجه 9 بر 2 مقابل آوانانو ادواردو از ونزوئلا پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مهدی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 3 پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آلن اوستایف از روسیه با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و راهی فینال شد.

پیش از این امیر عبدی در وزن 77 کیلوگرم به عنوان نماینده ایران در اولین روز رقابت ها حضور داشت که در دور اول یازده بر سه شکست خورد و حذف شد.
همچنین علی ارسلان دارنده مدال طلا و برنز سابق تیم ملی ایران و جهان که برای صربستان مبارزه می کند در وزن 77 کیلوگرم شرکت می کند.

سیددانیال سهرابی در وزن 67 و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند که به ترتیب فردا شنبه و یکشنبه به مصاف رقبای خود می روند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)