مردم در تشخیص خصومت خوب هستند/همه سوالات بر اساس رای مردم است

0
(0)

دکتر سید محمد حسینی در 18 آذر 1402 در مراسم گرامیداشت 9 یوم الله روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در مسجد الزهرا(س) اراک با بیان اینکه حضور امروز وی برای خداحافظی و بیعت مجدد گفت: باید از همه اتفاقات درس بگیریم زیرا در جبهه ای هستیم که قدرت جهانی با اقتدار کشور همخوانی ندارد و سلطه استکبار جهانی از جمله آمریکا ضربه خورده است.

وی تصریح کرد: آمریکا که زمانی خود را ژاندارم منطقه می نامید و در همه جای کشور و در همه عرصه ها حضور دارد، با حمایت مردمی توسط مقام بالاتری از کشور بیرون رانده شده است.

حسینی با بیان اینکه امام راحل(ره) به دنبال تحول اساسی بودند، گفت: استکبار همواره به دنبال تخریب انقلاب اسلامی بوده و از همان ابتدا و زمانی که انقلاب هنوز در ابتدای راه بود، تلاش خود را به کار گرفت. جنگ را شروع کردند و بعد از آن تحریم ها را دنبال کردند و در سال 2008 یک شورش بزرگ را برنامه ریزی کردند و در انتخابات که هیجان عمومی بالاست، این طرح را دنبال کردند.

وی بیان کرد: در این سال دشمن کار سختی را دنبال کرد و دشمنی خود را با اسلام، نظام، مسلمین و… به وضوح نشان داد، اما به هر حال ما بر حوادث فائق آمدیم، اما باز پس از آمدن یک دولت ولایی، انقلابی و جهادی که به دنبال تحرک بود، فاجعه دیگری ایجاد کرد تا کشور از مسیر پویایی منحرف شود و زمانی که دلبستگی مردم به نظام و حکومت بیش از گذشته شد، جنجال راه انداختند.

حسینی با تاکید بر اینکه مردم ما آمادگی خوبی برای شناخت دشمنی ها و توطئه های دشمن دارند، افزود: اسرائیل یعنی آمریکا و آمریکا یعنی اسرائیل و مردم ماهیت این دو رژیم جنایتکار را بعد از فاجعه غزه به خوبی درک کرده اند. در واقع، خوشبختانه دنیا این طبیعت خونخوار را تشخیص داده است.

وی گفت: سال گذشته به دلیل مرگ یک زن در ایران، کشورمان به آشوب کشیده شد اما امروز صدها هزار زن و کودک زیر آوار مدفون هستند. این رفتارها ماهیت واقعی آمریکا و اسرائیل را نشان می دهد و دیگر نمی توان چهره این دو کشور جنایتکار را لکه دار کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه نگاه نظام استبدادی بردگی همه جوامع است، گفت: امام راحل از روز اول این دیدگاه را مطرح کردند و این نگاه در غزه تجلی پیدا کرد. مردم سایر نقاط جهان این نظام را به خوبی می شناسند و با توجه به رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز جهان اسلام، جمهوری اسلامی را حامی خود می داند.

وی تشکیل جبهه مقاومت و انصارالله را الهام گرفته از دیدگاه امام راحل و سربازان انقلاب مخالف جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: امروز شریان های حیاتی و اقتصادی اسرائیل باید از بین برود زیرا این رژیم غاصب و … مجرم ورود آب، غذا، دارو و غیره را مسدود کرده است. در غزه نباید اجازه داد این رژیم در جهان به حیات خود ادامه دهد.

حسینی گفت: اسرا و کشته شدگان، آسیب های جنگ، آوارگی شهرک نشینان و کوچ برگشتی بار سنگینی بر دوش این رژیم گذاشته است و قطعا در مقابل این فشارها دوام نخواهد داشت اما از سوی دیگر. مردم غزه و جوانان حماس با تمام نیرو ایستاده اند.

وی تصریح کرد: ایران با روحیه آزادی خواهی معادلات جهان را بر هم زد. بر این اساس استکبار جهانی هرگز جلوی ما را نخواهد گرفت و انواع جنگ ها را علیه ما آغاز خواهد کرد و این روزها جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی به راه می اندازد، شروع می شود اما با روشنگری و بصیرت تمام نمی شود.

حسینی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی همواره رو به جلو بوده است، گفت: در سال 1387 کشور را 8 ماه سردرگم کردند اما بالاخره صبر مردم برآورده شد و مردم فریب خورده با حضور گسترده و بصیرت مردم جمع شدند. روی صحنه..

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا یک انقلاب مردمی بود و همین امر حفظ انقلاب اسلامی را تضمین کرد، گفت: در انقلاب اسلامی مردم انتخاب می کنند. دموکراسی به معنای واقعی حکومت است و همه امور بر اساس رای مردم شکل می گیرد. قطعاً مشکلات و ایراداتی وجود داشته است، اما همه چیز با انتخاب مردم تغییر کرده است و سیستم ما یک سیستم کاملاً محبوب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: نظام ما امکان حضور افراد مختلف را در عرصه های مختلف در انتخابات فراهم کرده است و انحرافات کاملاً حاکم و مشروط به حضور رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: هشت سال کشور با کمبود شغل مواجه بود و صنایع و بنگاه های اقتصادی به دلیل خصوصی سازی نامناسب با مشکلات عدیده ای مواجه بودند اما در دولت سیزدهم این چالش ها برطرف شد و یک دولت مردمی با تمام توان در حال کار است. قطعا مشکلات و ایراداتی وجود دارد، اما کار در حال انجام است و همه حوزه های برق، آب، صنعت، کشاورزی و… ادامه دارد.

حسینی افزود: امروز با شرکت های خارجی در حال تعامل هستیم و جوانان خلاق نگران نباشند اگر ایده هایشان به مرحله تجاری سازی برسد، ایده های تجاری شده با تعاملات خارجی قابل جهانی شدن است.

حسینی تاکید کرد: درست در روزهای شیوع ویروس کرونا که ورود واکسن به کشور سخت بود، دولت سیزدهم به زور واردات و تولید واکسن را آغاز کرد و از مرگ مردم جلوگیری کرد. فعالیت های گسترده آبرسانی نیز آغاز شده است، درست است که مشکلاتی وجود دارد و با تورم و رشد نقدینگی مواجه هستیم، اما از سوی دیگر شاهد رشد اقتصادی و تحرک و پویایی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه انتخاباتی در پیش داریم و با مشارکت بالا در آن می توان قدرت ملی را تثبیت کرد و اقتدار جبهه مقاومت را تثبیت کرد، گفت: اگر مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم در مسائل منطقه ای و جهانی موثر خواهیم بود و قطعا از این طریق با اتحاد می توان امنیت و اقتصاد و حتی صنعت گردشگری کشور را تقویت کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)