گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در شبکه مستند

0
(0)

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند «خاطرات این مرد» به کارگردانی ساسان فلاح فر روایتی از حضور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در زادگاهش روستای قنات ملک است. این مستند از 9 تا 13 آذرماه ساعت 17:30 پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 12:30 خواهد بود.

مستند دو قسمتی رفیق شفیع به تهیه کنندگی علیرضا رستگران و کارگردانی مشترک نعمت مهدیانی و احسان متولی روایت راننده سردار سلیمانی از سال ها همکاری وی با حاج قاسم است. نصرالله جهانشاهی از کودکی همسایه حاج قاسم بوده و خاطرات زیادی از هم نشینی بیش از 30 سال با او دارد. این مستند شنبه و یکشنبه (9 و 10 آذرماه) ساعت 20:00 پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 10:00 صبح خواهد بود.

مستند یک لحظه دوشنبه 20 دی ماه ساعت 20:00 پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح خواهد بود.

«عیدوک» به کارگردانی امیر عسکری و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، بخشی از داستان زندگی و دیدار بزرگترین شرور جنوب شرق کشور یعنی عیدوک بامری با حاج قاسم سلیمانی است. حاج قاسم به دنبال راهی برای به دام انداختن عیدوک می‌گردد، اما می‌ترسد که در این بین مردم عادی آسیب ببینند، تا اینکه اتفاقی این رویارویی را تضمین می‌کند.

این مستند که در بخش سرباز وطن (یادگار حاج قاسم سلیمانی) هفدهمین جشنواره فیلم ساکریت جایزه دریافت کرده است، سه شنبه 21 آذرماه ساعت 20 پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 21 خواهد بود. 00:30.

چهارشنبه 22 آذر ساعت 20 مستند دوئل بوکمال برنده بهترین سخنرانی نویس و بهترین تدوین در هفدهمین جشنواره مستند سینما حقیقت نیز پخش شد و تکرار آن پنجشنبه 23 آذر ساعت 10 صبح خواهد بود.

دوئل بوکمال به کارگردانی محمدرضا ابوالسنی و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی روایتی مهیج از درایت حاج قاسم در عملیات نفس گیر و مهم بدیع در صحرا است که در مورد عملیات پیچیده آزادسازی البوکمال در سوریه بحث می کند.

23 دی پنجشنبه ساعت 19:30 مستند «پنجاه پاییز» ساخته محسن اسلام زاده کارگردان ناگفته های زندگی قاسم سلیمانی پخش می شود.

«پنجاه پائیز» روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی از زبان سردار محمد جمالی، همرزمش و با بررسی دوران حضور حاج قاسم در منطقه جنوب شرق کشور، ساخته شده است. از مهمترین دوره های فعالیت وی. این مستند جمعه 15 دی ماه ساعت 12:30 تکرار می شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)