الهام حسینی همچنان مصدومیت کمر دارد/ نارضایتی سرمربی از برخی وزنه برداران زن

0
(0)


سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان آخرین وضعیت الهام حسینی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را بازگو کرد و اعلام کرد: از برخی وزنه برداران راضی نیستم.

به گزارش ایسنا، الهام حسینی ملی پوش وزنه برداری بانوان ایران که بهترین جایگاه را در بین دختران ایرانی برای رسیدن به سهمیه المپیک دارد، تنها دو شانس دیگر برای رسیدن به پاریس دارد.

حسینی برای قرار گرفتن در بین 10 نفر برتر رده بندی، رکورد اختلاف 10 کیلوگرمی با نفر دهم دارد و دو وزنه بردار از کره جنوبی و مغولستان را پیش رو دارد تا بهترین وزنه بردار قاره آسیا شود. او قرار است تا یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 شرکت کند و گفته می شود همچنان با مصدومیت قدیمی کمرش دست و پنجه نرم می کند. او در بازی های آسیایی هانگژو نیز به دلیل کمردرد مجبور به انصراف از حرکت دوگانه شد.

کوروش باقری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا الهام حسینی می تواند در یک ماه باقی مانده برای قهرمانی آسیا رکورد خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد؟ وی تاکید کرد: حسینی به کمر خود آمپول زد و باید دید در یک ماه باقی مانده مشکل کمرش برطرف می شود و به چه رکوردهایی می رسد. به نظر می رسد او در مسابقات قهرمانی آسیا نمی تواند رکوردهای بالاتری را ثبت کند و باید آخرین ضربه را در مسابقات جهانی تایلند بزند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر واقع بینانه نگاه کنیم آیا شانسی برای کسب سهمیه المپیک برای الهام حسینی وجود دارد؟ وی تصریح کرد: ما به الهام حسینی، ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز فرصت دادیم اما بستگی به آنها دارد که چقدر بفهمند المپیک چیست و بخواهند به آن بروند یا نه. آنها بالاخره برای دو مسابقه آخر (قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در تایلند) وقت دارند. این وظیفه ما و فدراسیون است که محل حضور آنها را فراهم کنیم. شاید برخی از آنها اهمیت المپیک را درک کرده باشند، اما برخی از آنها در رویاهای خرگوش خود هستند.

سرمربی بانوان گفت: قطعا از برخی وزنه برداران راضی نیستم و انتظار بیشتری داشتم. من انتظار داشتم که آنها بهترین کار خود را انجام دهند، اما فکر نمی کنم وزنه زدن اولویت اصلی آنها باشد.

بیشتر بخوانید:

دختران برای رفتن به پاریس سخت کار می کنند

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)