دسیسه های دشمن بی پایان است

0
(0)


آیت الله محمدبکر محمدی لائینی شامگاه شنبه 18 دی ماه در مراسم بزرگداشت روز بعثت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع نوشهر گفت: 18 آذر باید تلاوت شود تا نسل جدید بگویند. دشمنان ما با دروغ بزرگی به نام تقلب در انتخابات دروغ می گویند در سال 2008 شورشی ایجاد کردند که کشور را به مدت هشت ماه در هرج و مرج انداخت.

وی گفت: خدا را شکر می کنیم که رهبری بیدار داشتیم، در سال 2088 توانستیم بحران را به معنای واقعی کلمه مدیریت کنیم و شجاعانه با یک شورش خطرناک روبرو شدیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سخنان و بهانه های توطئه گران در مورد نقدینگی انتخابات دروغ و تقلب است، گفت: نقدینگی ها به جای اینکه با مطالبه غلط خود خیابان ها را به صحنه جنجال و آشوب تبدیل کنند، باید شمارش شود.

وی تلفیق هوشیاری رهبری و بیداری ملت را دلیل سرکوب اغتشاشات سال 88 دانست و یادآور شد: مردم ما زیرک و وفادار هستند و امروز همچنان برای حفظ نظام نیازمند زیرکی و اطاعت از رهبری هستیم. دستاوردها

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حماسه 18 دی مانند عبادت عاشورا باید بازخوانی و یادآوری شود و عبرت آموز باشد، گفت: عاشورا ترکیبی از قیام و قیام حماسی بود، برخی حرکت ها مانند سفیان و مروان و امثال معاویه و یزید رهبران شورش ها و جنایت ها بودند و قیام حماسی اباعبدالله قبل از این شورش ها بود. اگر این قیام نبود، این قیام دین و اسلام را نابود می کرد.

دسیسه های دشمن بی پایان است

آیت الله لائینی همچنین خاطرنشان کرد: آموزش و تبلیغ ما باید به سمتی برود که مردم مشکلات جامعه را با چشم خودخواهانه نبینند.

وی تاکید کرد: اگر انسان مشکلات را بر اساس منیت خود ببیند، آنها را وارونه تفسیر می کند، مردم را گمراه می کند و تبدیل به جنگ رسانه ای می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز دنیای استکبار بر سر هوای نفس می چرخد، یادآور شد: آنها اقتدار و ثروت دنیا را می خواهند تا بر اساس منافع خود نظام جهانی ایجاد کنند.

آیت الله لائینی اخراج و شهادت بسیاری از مردم فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی را ناشی از همین قدرت طلبی استکبار دانسته و ادامه می دهد: فلسطینی ها تنها 3 درصد از زمین های خود را فروخته اند در حالی که رژیم صهیونیستی 97 درصد از خاک خود را غصب کرده است. سرزمین فلسطین و آنها را از خانه هایشان بیرون کردند.

دسیسه های دشمن بی پایان است

وی در ادامه بر پایبندی نامزدها به اخلاق و تحلیل مسائل با چشم عقل تاکید کرد و گفت: رعایت اخلاق از دستورات مدیریت است و کارکنان باید بی طرفی را رعایت کنند.

آیت الله لائینی در پایان گفت: برای غلبه بر نابسامانی ها، آموزش و پرورش ما باید به سمتی برود که مردم بر غرور نفس غلبه کنند و بیت المال را تباه نکنند و اختلاس نکنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)