مراکز عرضه مستقیم برای کنترل بازار در پایان سال ایجاد می شود

0
(0)



علی اکبر حسینی محراب در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز پانزدهم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص قیمت مرغ تبادل نظر شد. تولیدکنندگان مرغ به دلیل گرانی مرغ و مواد اولیه از قیمت مرغ ناراضی بودند و خواستار تعدیل قیمت بودند. طبیعتا باید حقوق مصرف کننده و تولیدکننده رعایت شود و طرفین از آن بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از استان خوزستان، وی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد و مقرر شد بخشی از مصرف آتی از تولیدکنندگان مرغ خریداری شود تا مشکلی در روند تولید مرغ ایجاد نشود.

حسینی محراب ادامه داد: در حوزه گوشت قرمز، جهاد کشاورزی اعلام کرد که در حال بررسی احداث مرکز شهری است که بتواند گوشت را از تولید تا مصرف عرضه کند تا دلال ها را حذف و قیمت را کاهش دهد. نمونه ای از این کار قبلا انجام شده و رضایت نسبی در این زمینه ایجاد شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در خصوص برگزاری نمایشگاه های تحویل مستقیم کالا در ماه رمضان و پایان سال بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این مراکز در چهار نقطه در شهر اهواز و در سایر نقاط ایجاد شود. شهرها و کالاها از تولید به مصرف تحویل داده می شود

رئیس ستاد تنظیم بازار خوزستان افزود: مغازه داران، بنکداران، تولیدکنندگان و مراکز توزیع می توانند از این فرصت استفاده کرده و با حذف دلال ها کالای خود را به فروش برسانند.

حسینی محراب تصریح کرد: در خصوص تنظیم بازار توصیه شد گشت های مشترک تعزیرات علاوه بر اتحادیه ها و اداره کل سومات با کمک مردم راه اندازی شوند و بتوانند قیمت های پایان سال را کنترل کنند.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با جلسات مستمر و انجام اقدامات لازم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را در تامین ضروری ترین ها در روزهای پایانی سال برطرف کنیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)