اتصال کریدور خزر به خلیج فارس با حضور رئیس جمهور

0
(0)

اسدالله عباسی عصر امروز پانزدهم بهمن ماه در همایش «جشن ملی، مشارکت مهیج، آینده روشن» شهرستان رودسر با تبریک ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج است عزت و اقتدار آنجاست و هر روز شاهد موفقیت های بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند اما امروز شاهد شکست توطئه‌های آنان در بخش‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی شاهد مشارکت گسترده مردم در رویدادهای مختلف بودیم که مشکلات کشور را حل کرد.

وی بیان کرد: مقدمه وحدت ملی حضور و مشارکت مردم است که می تواند منجر به حضور یک ایران قدرتمند شود.

عباسی ادامه داد: تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مهم ترین اتفاق کشور محسوب می شود که در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است.

و ادامه داد: وزارت امور داخله علیرغم فرصت اندکی که پس از تغییر قانون انتخابات داشت، زمینه را برای حضور همه احزاب سیاسی در انتخابات آتی فراهم کرد و کشور را برای انتخابات با مشارکت مردم آماده کرد. .

استاندار گیلان با تجلیل ویژه از خانواده معظم شهید و ایزارگر با اعلام اینکه ستاد انتخابات گیلان آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور دارد، گفت: با حضور در این مراسم به امام راحل و شهدا ادای احترام می کنیم. سال انتخابات 11 مارس

عباسی تصریح کرد: برای داشتن مجلسی قوی باید نمایندگانی در سطح مجلس مقتدر انقلاب اسلامی داشته باشیم و برای تحقق این امر باید فضای رقابت سالم را فراهم کرد تا داوطلبان بتوانند برنامه های خود را ارائه دهند.

وی افزود: این فضا در گذشته از طریق صدا و سیما فراهم نبوده است. اما هم اکنون صدا و سیمای گیلان در راستای عدالت فرصت لازم را در اختیار داوطلبان انتخابات از تمامی شهرستان ها قرار داده است تا برنامه های خود را در حوزه های انتخابیه ارائه دهند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس شیوه نامه و در چارچوبی که قانون تعیین کرده است، صدا و سیمای استان باید با هماهنگی ستاد اجرایی و هیئت نظارت، برنامه ها را به گونه ای تنظیم کند که نامزدها. زیرا انتخابات در مسیر روشنی قرار دارد و مردم می توانند نامزد مناسب را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: رسانه ملی بهترین مکان برای اعلام برنامه های کاندیداها است تا اگر این افراد از مسیر خارج شدند، فردی که به قانون و تشریفات انتخاباتی آشنایی دارد، درباره آنها قضاوت کند. مردم ما افکار، دیدگاه ها و سلایق متفاوتی دارند. آنها نگاه سیاسی بالایی دارند و با شرکت در انتخابات مختلف درک و آینده نگری خود را نشان داده اند.

عباسی افزود: نمایندگان گیلان در مجلس دوازدهم مجلسی را تشکیل دهند که قانون بودجه را واقعی ببیند و با کارشناسی صحیح لوایح، سازندگی، رشد و توسعه اقتصادی استان را تسریع کند.

وی افزود: انتخابات یک رویداد تاریخی در انقلاب است زیرا از 22 فروردین 58 بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و از آن زمان تاکنون در انتخابات مختلف همواره پیروز از درگاه الهی بیرون آمده است. آزمایش، ناامید از دشمن و دفع

استاندار گیلان تصریح کرد: مردم کشورمان در انتخابات پیش رو اعم از شورای اسلامی و خبرگان رهبری با بصیرت و آگاهی این مسیر را طی خواهند کرد و ثابت خواهند کرد که در تمام مراحل نظام اسلامی به درستی به وظایف و نقش های خود عمل می کنند. انقلاب.

وی با بیان اینکه ما مسئولان اجرایی، فرهنگی و نظارتی زمینه را برای انتخابات پرشور مردم فراهم می کنیم که مردم بتوانند آزادانه تصمیم بگیرند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چهار راهکار مهم برای این انتخابات را تحت عناوین مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت بیان کرده اند. بیایید بر اساس آن حرکت کنیم.

عباسی حضور مردم در پای صندوق های رای را بسیار مهم می داند و می افزاید: مشارکت باشکوه مردم موجب امنیت و استحکام نظام می شود. مردم گیلان در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی همواره عاقل بودن خود را به اثبات رسانده اند و در راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگی خواهند داشت و انتخاباتی پرآوازه و سربلند در سطح ملی رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: مردم انقلابی، فهیم و دولتمرد گیلان همواره جزو اولین خلق کننده حوادث مهم بوده اند. از این رو از تمامی فعالان رسانه ای و مجازی انتظار داریم برای رویدادهای مشارکتی پیش رو حمایت لازم را داشته باشند و اهمیت انتخابات را در ارتباط با صدا و سیما تبیین کنند.

استاندار گیلان تاکید کرد: با سرمایه گذاری هایی که در نقاط مختلف گیلان انجام شده است آنچه را که به ما محول شده انجام خواهیم داد. تامین معیشت مردم، توسعه اقتصادی، حل مشکلات کشاورزی، اشتغال جوانان و تامین مسکن وظیفه ماست. بنابراین در تلاش هستیم تا هماهنگی های لازم را در بخش های مختلف انجام دهیم.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت های حمل و نقل استان گیلان، گفت: در روزهای آینده شاهد تکمیل راه آهن رشت – خزر خواهیم بود که با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود و خواهیم داشت. راهرو شمال – جنوب و دریا را کامل کنید. دریای خزر به دریای عمان و خلیج فارس متصل است.

عباسی با بیان اینکه ظرفیت بنادر ایران را به 15 میلیون تن افزایش می دهیم، افزود: در آینده پروژه راه آهن رشت – آستارا را که از قبل آماده شده است به اتمام خواهیم رساند.

استاندار گیلان با اشاره به تعطیلی دو پروژه مهم خط ریلی رشت – خزر و مابقی بزرگراه کزوین – رشت در چند سال گذشته افزود: دولت سیزدهم 2.4 میلیارد تومان اعتبار سفر برای این دو اعطا کرد. پروژه های ذکر شده و تا عید سال آینده این بزرگراه زیر بار ترافیک است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)