فیبر گوگل از طریق نوکیا به خانه ها می رسد

0
(0)



به گزارش ایسنا، آزمایشگاه جی فایبر از راه حل 25G PON نوکیا برای ارائه خدمات 20 گیگابیتی به مشتریان مسکونی و سازمانی از طریق شبکه فیبر نوری موجود استفاده می کند.

مشترکین منتخب دانشگاه میسوری کانزاس سیتی (UMKC) و مشتریان مسکونی در امتداد مسیر یوتا جزو اولین کسانی خواهند بود که تا پایان سال جاری (2023) به اینترنت 20 گیگابیتی متصل خواهند شد.

نوکیا اخیراً اعلام کرد که گوگل قصد دارد از راه حل 25G PON ما برای ارائه خدمات پهنای باند 20 گیگابیتی خود از طریق یک شبکه نوری که قادر به ارائه پهنای باند تا 10 برابر سریعتر از اکثر شبکه های نوری امروزی است استفاده کند.

با توجه به اینکه در چشم انداز دیجیتال امروزی، تقاضا برای دسترسی به پهنای باند پرسرعت در بالاترین حد خود قرار دارد و کاربران نهایی به طور فزاینده ای به دنبال خدمات چند گیگابیتی کم تاخیر برای تامین انرژی خانه ها، مشاغل و زندگی خود هستند، راه حل باند پهن باند نوکیا فیبر را فعال می کند. GFiber برای ایجاد یک شبکه آماده برای آینده.

کاربران خدمات چند گیگابیتی به دنبال اطمینان از انتقال داده های بزرگ و عملکرد بهینه برنامه های کاربردی پهنای باند فشرده مانند واقعیت مجازی برای رفع نیازهای خود هستند.

مدیر ارشد محصولات فیبر نوری و صورتحساب گوگل گفت: «دوران پهنای باند چند گیگابیتی فرا رسیده است و ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که همه مشتریان ما می توانند از پتانسیل عظیمی که به ارمغان می آورد استفاده کنند.

وی اظهار داشت: اعتقاد فعالان این پروژه این است که سرمایه گذاری در فناوری های پیشرفته شبکه مانند راه حل نوکیا منجر به تسریع تغییرات، ایجاد نوآوری و تحول در تجربه کاربری می شود و ما از این همکاری برای پیشرفت صنعت و صنعت هیجان زده هستیم. مشتریان ما.

نوکیا اولین راه حل متقارن 25G PON را در بازار معرفی کرد که ظرفیت پهنای باند فیبرهای نوری را افزایش می دهد.

Google Fiber همچنین پروژه ای برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت باند پهن است که از کابل فیبر نوری و فناوری بی سیم با موج میلی متری در ساختمان های چند خانواده منتخب استفاده می کند تا اینترنت پرسرعت را مستقیماً به خانه یا محل کار متقاضیان برساند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)