فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه دشمنان است

0
(0)

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر یکم مهر ماه در برگزاری ششمین مراسم ملی و سراسری لاله‌های سفید و بزرگداشت شهدای منا اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند و حیات پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حج از بالاترین مظاهر عبودیت و بندگی، یادآور روز قیامت و نشانه تواضع است، افزود: انسان‌هایی که در مسیر حج از دنیا می‌روند و یا به شهادت می‌رسند به فرموده امام صادق(ع) از ترس و هراس روز قیامت در امان هستند.

شمسی‌فر با اشاره به آیات و روایات و سخنی از پیامبر(ص) بیان کرد: کسانی که در راه حج شهید می‌شوند با شهدای اصحاب بدر مشهور می‌شوند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بین اینکه خدمت به مردم عبادت است، تصریح کرد: خدمت در بنیاد شهید و رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگر از بالاترین عبادت‌ها است.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، اظهار کرد: آزادی، استقلال، عزت و سربلندی ما ثمره خون شهدا و جانبازان است و همه ما مرهون خون شهدا هستیم.

شمسی‌فر با بیان اینکه امروز دشمنان فرهنگ ایثار و شهادت را هدف قرار داده‌اند و می‌خواهد این فرهنگ را از دانش‌آموزان و نسل جوان ما بگیرد، گفت: دشمنان ما دیده‌اند جوانانی که با فرهنگ ایثار و شهادت وارد میدان می‌شوند شکست‌ناپذیر هستند، برای همین خاطر آن را هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر اینکه همه ما باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم، گفت: این روحیه ایثار و شهادت اگر باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند کشور را شکست دهد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)