فدراسیون جهانی از دو هندبالیست ایرانی تمجید کرد

0
(0)


فدراسیون جهانی هندبال پس از اولین دیدار تیم ملی هندبال ایران از دو بازیکن ایرانی تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی هندبال پس از اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی از هندبال دختران ایران تمجید کرد و نوشت: لهستان برای چهارمین بار از 5 بازی اخیر، شروعی پیروزمندانه در جام جهانی زنان داشته است. این تیم اروپایی مشخصا باتجربه تر از ایران بود که تنها برای دومین بار در بالاترین رقابت های هندبال جهان حضور دارد.

شروع قدرتمند لهستان که باعث برتری 9-1 این تیم اروپایی از حریف شد، غلامعلی اکبرآبادی سرمربی تیم ملی ایران را بر آن داشت تا با گرفتن وقت استراحت و دمیدن روح تازه ای به تیمش. تیمی که به دلیل نقل و انتقالات زیاد عقب افتاده بود.

فدراسیون جهانی از دو هندبالیست ایرانی تمجید کرد

فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان

در حالی که مدافعان ایران هر موقعیت گلزنی مقابل لهستان را با گام ها و پاس های اشتباه فراوان نابود کردند. فاطمه خلیلی بهفر برای دروازه بان تیم ملی ایران شرایط دفاعی بهتر شد و خلیلی 4 ضربه از 8 ضربه ابتدایی را که با آن روبرو شد مهار کرد و با 50 درصد کارایی تیم را نجات داد.

پس از این سیوها، سرمربی لهستانی مجبور شد تایم اوت بگیرد زیرا آرنه سنستاد از وضعیت بازیکنانش کاملا ناامید شده بود. با ورود بازیکنان جدید به زمین، لهستان تعداد گل ها را افزایش داد.

فدراسیون جهانی از دو هندبالیست ایرانی تمجید کرد

فاطمه مریخ

اگرچه تیم لهستان با نتیجه 35 بر 15 به پیروزی رسید، اما ایران در مقاطعی نشانه هایی از پیشرفت را نشان داد. فاطمه مریخکه پیش از این در مسابقات قهرمانی دخترانه 2022 خوش درخشید و در جمع 10 گلزن برتر قرار داشت، در این مسابقات با 6 گل بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. او تیم آسیایی را به خوبی هدایت کرد و بهترین مرد مسابقه را از آن خود کرد.»

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)