صداقت و انعطاف پذیری عامل موفقیت در صنعت/ تولید اولویت امروز کشور است

0
(0)



مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در مراسم افتتاح و راه اندازی کارخانه آنیل بعد از ۱۰ سال با اشاره به برخی ویژگی‌های مدیر موفق، صداقت را مهم ترین عامل دانست و اظهار کرد: صداقتِ مدیر، سرمایه بزرگی برای سازمان است و اگر کارکنان به این باور برسند که رفتار مدیر با آنان صادقانه نیست، زیرمجموعه برای آن شرکت بهره وری نخواهند داشت.

علیرضا عباسیان فر با بیان اینکه دومین ویژگی یک مدیر موفق، انعطاف پذیری است، افزود: شناخت مطلوب شرایط و قدرت تصمیم گیری بالا یکی دیگر از ویژگی‌های مدیر موفق است که در کنار خوش بیان بودن که با اتکا به آن می‌تواند زیرمجموعه خود را به خوبی و در راستای اهداف مورد نظر مدیریت کند برای آنها لازم است.

روحیه همکاری و اعتماد نفس نیروها را دور مدیر جمع می کند

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به نفس و عدم تزلزل در تصمیم گیری ها در کنار روحیه همکاری می تواند موجب جمع شدن نیروها دور انسانها شود، خاطرنشان کرد: یک مدیر موفق باید آرامش را در محیط کار به گونه‌ای ایجاد کند که افراد به هم طعنه نزده و با هم همکاری کنند و علاوه بر آن باید با برخورداری از قدرت میانجیگری بالا برای خود اعتبار کسب کند.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان داشتن شجاعت را که حدفاصل ترس و بی باکی است عامل برقرارکردن تعادل میان آن‌ها و برخورداری از آن یک کرامت انسانی بسیار مهم دانست و گفت: مدیران ترسو چون مشقی نمی‌نویسند، پس غلط هم ندارند تا در معرض سوال قرار بگیرند اما مدیر شجاع ریسک پذیر است.

عباسیان فر با یادآوری نقش موثر حجت الاسلام ابوترابی در رونق فعالیت شرکت خودکفایی، گفت: ایشان یکی از بنیانگذاران شرکت خودکفایی بود که بیش از توجه به اقدامات عمرانی و اقتصادی، کرامت انسانی را مورد توجه قرار می‌داد.

رسالت رسا حفظ سرمایه آزادگان است

عضو هیات مدیره هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در گذشته که در دولت حضور داشتم در مراسمات بهره برداری بسیاری شرکت کرده بودم، افزود: جنس طرح‌های شرکت رسا به دلیل نگاه ویژه به رونق و آبادانی کشور با همه آن‌ها متفاوت است زیزا این هلدینگ با چندین کارخانه و واحد تولیدی زیرمجموعه، اقدام بسیار خطیری در راستای رونق اقتصادی کشور برداشت چرا که در شرایط فعلی و به دلیل نوسانات اقتصادی، بسیاری از شرکت‌ها موافق اجرای طرح توسعه نبوده و از تبدیل نشدن سرمایه به سود واهمه دارند.

محمدرضا بابایی با بیان اینکه رسالت شرکت رسا، حفظ سرمایه آزادگان عزیز است که تاکنون این رسالت را به طور دقیق و کامل انجام داده، خاطرنشان کرد: بخشی از اقدامات انجام شده در شرکت ماحصل تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های پیشینیان به ویژه اعضای پیشین هیات مدیره است که قدردان آنان بوده و تلاش می‌کنیم مسیر ترسیم شده آنان را در راه رسیدن به توسعه ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه خداوند در قرآن رسالت مهمی را بر دوش انسان گذاشته و فرموده که ما شما را برای عمران و آبادی در زمین خلق کردیم، ادامه داد: به جهت تعهدی که اعضا داریم تلاش می‌کنیم روز به روز بر کیفیت اقدامات افزوده و گام‌های بلندی برای رسیدن به عمران و آبادانی برداریم.

هدف اصلی مدیریت زمان است

مدیرعامل شرکت سطح‌پوش کاسپین نیز در این مراسم این شرکت را یکی از شرکت‌های تابع هلدینگ رساست که در بخش تولید به عنوان بازوی کمکیِ رسا فعالیت می‌کند، تصریح می کند: تولید باعث پیشرفت و اشتغال و در نهایت نوآوری در همه قسمت‌ها برای کشور شده و به همین دلیل توجه به آن ضروری است و به همین منظور رسا با توجه به افزایش تعداد پروژه‌ها و بیشترشدن مقدار نیاز به تولید با نگاه مثبت تغییر در زمینه تولید را در دستور کار قرار داده و با حمایت مالی هیات مدیره کاسپین تغییرات خوبی را در این راستا ایجاد کرده است.

علی شاکری مدیریت زمان را حتی از سودآوری هم برای شرکت مهمتر و ضروری‌تر دانست و ادامه داد: یکی از راهبردهای شرکت در مسیر اجرای طرح‌ها، رساندن به موقع مصالح است تا کار متوقف نشده و پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه نتیجه این گونه اقدامات کاهش هزینه تمام شده و در نهایت سودآوری خواهد بود، اضافه کرد: تلاش برای تولید مصالح با استفاده از توان شرکت را با روش پلکانی آغاز کردیم و در ابتدا به سراغ تولید تیرچه، سیم مفتول و یونولیت رفتیم و در ادامه به فراخورِ پیشرفتِ طرح‌ها، خطوط تولید را افزایش داده و در نهایت به تولید درب و پنجره یو پی وی سی در گرگان رسیدیم.

مدیرعامل شرکت کاسپین با قابل اعتماد و با کیفیت دانستن محصولات این شرکت، خاطرنشان کرد: نگاه کلی شرکت برای این کارخانه، تولید برای صادرات است و با تکیه بر این چشم انداز، اولین محموله صادراتی تولید این کارخانه بارگیری و به ثمر رسید که این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)