شهید گلستانی شهید شاخص فرهنگی کشور شد/ تدوین کتاب تجارب معلمان گلستانی

0
(0)

سیدرضا نظری در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: در هفته معلم امسال سه کار شاخص در کنار برنامه های طراحی شده روایت فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد که هدف همه برنامه ها تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم است.

وی با بیان اینکه نخستین اقدام شاخص، تدوین کتاب تجارب همکاران فرهنگی استان است، افزود: تجارب مختلف همکاران پیشکسوت و بازنشسته ما که شامل تجارب تدریس، ارتباط با دانش آموز، مدرسه و اولیا، مخاطرات و … است در این کتاب جمع آوری شده که در ۱۷ اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه دومین برنامه شاخص ما تجلیل حضوری دانش آموزان ما از معلمان خود در مقابل درب منزل انهاست، خاطرنشان کرد: این برنامه بدون هماهنگی و اطلاع معلم و به منظور نهادینه کردن فرهنگ سپاسگزاری برگزار می شود.

نظری افتتاح یادمان شهدای فرهنگی استان گلستان را سومین اقدام شاخص این اداره کل در هفته معلم دانست و تصریح کرد: این یادمان با حضور مسئولان و مدیران استانی در مجاورت درب ورودی اداره کل آموزش و پرورش ساخته و رونمایی می شود.

وی در تشریح سایر برنامه های آموزش و پرورش در سطح استان، ادامه داد: زنگ‌سپاس به منظور ترویج فرهنگ قدردانی به صورت همزمان در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد تا دانش آموزان در این زمان از والدین، معلمان و همنوعان خود تقدیر کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و عیادت از همکاران بیمار را از سایر برنامه‌های تدوین شده این هفته عنوان کرد و گفت: دیدار با دانشجو معلمان به منظور تقویت ارتباط پیش از ورود به بدنه آموزش و پرورش، دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات ورزشی نیز برنامه های دیگری است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

نظری با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی فرهنگیان در این هفته با تجلیل شورای شهر از ان عزیزان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: امسال تمامی برنامه های فرهنگی و پرورشی استان گلستان به نام شهید شاخص فرهنگی کشور، شهید “قربان نجفی” خواهد بود که شهید شاخص فرهنگی کشور و از شهدای مدافع حرم استان گلستان است خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)