شهیدان جامعه را از غفلت رهایی می دهند

0
(0)

سردار محمد باقرزاده امروز یکشنبه(5 دی ماه) در مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد با بیان اینکه ذکر و علم دو دستاورد مهم و مورد نیاز انسان و جامعه است اظهار کرد: علم برای رهایی از جهل و ذکر برای رهایی از غفلت است.

وی افزود: شهیدان فرصت‌سازانی هستند که جامعه را از غفلت رهایی داده و انسان را در رسیدن به علم و ذکر یاری می رساند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید که یاد شهیدان باید با تفکر و تدبر همراه باشد، عنوان کرد: تدبر مترادف با تفکر است، اما تدبر معنای جامع‌تری دارد و تدبر در قرآن به معنی یک تفکر است.

وی با بیان اینکه دمکرات و داعش فرقی با هم نداشته و در مجموع اصحاب نفرین شده هستند و خدا آنها را لعنت می‌کند ادامه داد: ایستادگی در برابر آنان عزت و سربلندی است.

سردار باقر زاده با تاکید بر اینکه برای درک بهتر باید خود را با شهید فاطمه اسدی تطبیق داد عنوان کرد: در اوایل انقلاب در حالی که همه ملت ایران در شادی بودند ضدانقلاب اجازه ندادند مردم کرد شیرینی و حلاوت این پیروزی را بچشند و این بزرگترین ظلم به مردم کردستان بود.

وی اضافه کرد: هنوز پایه‌های انقلاب مستحکم نشده بود و ارکان حکومت شکل نگرفته بود که عده‌ای سهم‌خواهی می‌کردند و با گفتمان خشونت دنبال تحمیل خواسته‌های خود بودند که باید این تاریخ را دوباره بخوانیم و عبرت بگیریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر با وجود اینکه شاهد ظلم به این شهیده و خانواده‌اش بوده اند، آن را بایکوت رسانه‌ای هم کردند گفت: راهبرد اصلی ضدانقلابی که عنوان مدافع خلق کرد را یدک می‌کشید، خشونت بود حال این خشونت گاه لفظی و گاهی فیزیکی صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است، اظهار کرد: اینها به دلیل اینکه در فرهنگ طاغوت استحاله شده بودند سطحی‌نگر و دنبال تحمیل عقاید خود به مردم بودند.

به گفته سردار باقرزاده کردستان در اوایل انقلاب به یک ویترین از خشونت‌ها و ناامنی‌ها تبدیل شده بود و مردم بدترین روزها را تجربه کردند. حوادث جنگ اجازه نداد تا آنچه در کردستان اتفاق افتاد را کالبدشکافی کنیم اما صدا و سیما باید به ابعاد جنایات ضدانقلاب در اوایل انقلاب بپردازد.

وی ادامه داد: ترور و خشونت تنها گفتمان حزب دمکرات است و شهادت فاطمه اسدی باید برای همیشه در ذهن نسل‌های انقلاب باشد که به چه گناهی این بانو را به شهادت رساندند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: مردم کردستان در طول تاریخ همواره ایثارگران مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و در عرصه حاضر بوده‌اند.

وی گفت: شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضدانقلاب زد، این زنی که در مقابل دشمن سرخم نکرد و عزیز شد و چهره واقعی دمکرات و مدعیان مدافع کرد را به جهان نشان داد و مصطفی هجری و دمکرات را با خاک یکسان کرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)