سون هیونگ مین: ما متحد هستیم و می خواهیم برنده شویم

0
(0)


ستاره ملی پوش کره جنوبی پس از غلبه بر استرالیا برای صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: مهمترین چیز نتیجه گرفتن است. ما باید به اندازه کافی قوی شویم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با غلبه بر استرالیا امشب (جمعه) راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد. سون هیونگ مین ستاره کره ای ها در این دیدار بود و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

سون درباره بازی امشب گفت: بازی سختی بود. ما کار بزرگی انجام دادیم و خوشحالیم که هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما تلاش می کنیم تا بهترین باشیم.

وی درباره از دست دادن پنالتی در دقایق پایانی گفت: من پنالتی اول تیم هستم اما در حین ضربه کمی خسته بودم و توپ را به هی چان دادم چون ضربه مهمی برای تیم بود. مهم نیست که چه کسی پنالتی می زند، مهم این است که تیم گل بزند.

کاپیتان کره جنوبی در پاسخ به این سوال که در کدام پست در تیم ملی راحت تر است، گفت: بستگی به مربی دارد. تیم ما بازیکنان خوبی دارد که عملکرد من را بهتر می کنند. هر جا که مربی بخواهد بازی می کنم تا به تیم کمک کنم.

پسر ادامه داد: مهمترین چیز نتیجه گیری است. ما باید به اندازه کافی قوی شویم. ما نشان دادیم که متحد هستیم و می خواهیم برنده شویم.

وی افزود: سال 2015 واقعا دردناک بود (شکست استرالیا در فینال جام ملت ها) اما این بخشی از فوتبال است که باید تجربه کرد. ما به عنوان یک تیم در این مسابقات جلو می رویم.

این بازیکن کره جنوبی درباره انجام دو بازی 120 دقیقه ای گفت: آنقدرها هم که فکر می کنی بد نیست اما به ذهنیت تو برمی گردد، حالا 4 تیم شانس قهرمانی دارند و دیگر جایی برای بهانه نیست.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)