رئیس ستاد انتخابات کشور: حضور و حضور مردم در پای صندوق های رای ادامه راه انقلاب اسلامی است.

0
(0)

محمدتقی شاهچراگی سیزدهم بهمن ماه در اجلاس نسل ها تحت عنوان سفیران مشارکت حداکثری که در سالن اجتماعات روستای مقاومت خرم آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار داشت: سفیران مشارکت حداکثری در سال 1388 در 1386 بهمن ماه سال 1380 در روستای مقاومت خرم آباد برگزار شد. در سالروز ایام الله دهه مبارک فجر در جمع نمایندگان مردم لرستان که اهل جهاد و اخلاص و مقام و کرامت و همت هستند حضور داریم.

وی افزود: مردم لرستان نه تنها بعد از انقلاب بلکه قبل از آن هرجا حقی بود و آن دین و اسلام بود ایستادند و جان باختند، زنان و کودکان نیز درگیر و مقاومت کردند.

شاهچراگی تصریح کرد: در طول تاریخ تقابل حق و باطل وجود داشته و این معضل در تاریخ انقلاب نیز وجود داشته و از ابتدای پیروزی انقلاب در جبهه های مختلف ظاهر شده و تا امروز ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: بزرگان ما باید به جوانان بگویند که در این مدت چه کردند و چه گذشت، برخی در حوزه عملیات فیزیکی و امنیتی و برخی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی. الان هم حاضر نیستند برای برخی بیماری ها، شیرخشک و … به ما دارو بدهند. این مشکلات نشان می دهد که دشمنی ها ادامه دارد و تنها چیزی که باعث تداوم غرور و عزت ما شده شما هستید.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم ایران زنده، سرافراز و تلاشگر هستند، تصریح کرد: صحنه های بی نظیری در کل تاریخ انقلاب داریم که الگو شده است.

وی با بیان اینکه میدان جنگ رهبر دارد، افزود: ملت ما عاشورا است، وقتی به صحنه کربلا نگاه می کنیم محور و ستون خیمه عاشورایی امام حسین (ع) است و انقلاب اسلامی هم همینطور.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: وقتی دهه فجر به برکت امام خمینی (ره) آغاز می شود و مردم با دست خالی پای کار می آیند و تداوم این انقلاب هم اکنون همین است، حاکمیت این نهضت رهبری است. و چون او ایستاده است مردم هم ایستاده اند، آنها هم بالاتر از رهبری صاحب اصلی ما هستند که همه منتظر ظهور او هستیم.

شاهچراگی گفت: امروز میدان برای صحبت از این گذشته پرافتخار آماده شده است، مهمترین اتفاق امسال انتخابات 20 اسفند است.

وی یادآور شد: انتخابات به معنای حضور در صحنه و اعلام مجدد این است که با همه مشکلات و گرفتاری ها هستیم و مشارکت و حضور مردم در مقابل صندوق ها ادامه راه انقلاب اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: شرایط فراهم شده و ما به عنوان ستاد انتخابات کشور و استان در تلاش هستیم تا انتخابات را بهتر انجام دهیم. دخالت یا حمایت مسئولان انتخابات از یک نامزد خاص خط قرمز و ممنوع است. آن را غیر مداخله ای می کنند و مردم قدرت دارند و به صلاح خود کار می کنند و برای ما از نظر اجرایی فرقی نمی کند که چه کسی نماینده شود.

شاهچراگی تصریح کرد: آنچه می تواند ذائقه همه ما و شما را بعد از 20 اسفند شیرین کند، همدلی، دوستی و همزبانی برای یک اتفاق بزرگ قبل و در 20 اسفند است.

وی بیان کرد: شورای اسلامی محل حل مشکلات کشور و ارائه راهکار است و انتظار می رود رویکرد تعاونی در جامعه ایجاد شود و نباید به خاطر مشکلات در پای صندوق های رای قهر کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در دو سال گذشته 800 کیلومتر از راه های لرستان آسفالت یا روکش شده و مشکلات برق، آب و گاز اکثر استان ها حل شده است، اما نیاز به افزایش هم داریم. تلاش ها.

شاهچراغی تاکید کرد: لرستان جزو 10 استان برتر مشارکت در انتخابات است و مردم این استان نمونه ای هستند که سال ها در راه دفاع از دین، انقلاب اسلامی و حراست مقدس جان خود را فدا کرده اند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)