سرنوشت سارلاک، عمری، لوکادیا و طرد یحیی و جواد

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان با رویدادها و موضوعات مختلفی مرتبط بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دیرهنگام موفق شد با یک گل از سد نساجی مازندران بگذرد.

گل محمدی: پرسپولیس می تواند گزینه خوبی برای لوکادیا باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش موفق شد سه امتیاز مهم مقابل نساجی را کسب کند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، گفت: سه امتیاز مهم را گرفتیم و آخرین بازی های نیم فصل را گرفتیم و شدت رقابت به حدی بود که باید نتیجه بگیریم و پیشرفت کنیم.» بالای جدول باشید. وی ادامه داد: حساسیت بازی بالا بود و بازیکنان این را می دانستند. بازی را به خوبی کنترل و مدیریت کردیم؛ هرچند در پایان بازی باید فکر کنیم. در مورد بازی بعدی و تعویض هایی داشتیم که باعث شد نسبت به نیمه اول ناهماهنگ شویم، اما خوشحالیم که پیروز میدان را ترک می کنیم.

پرسپولیس یک – نساجی مازندران صفر

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مازندران پیروز شد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته یازدهم (به تعویق افتاده) لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

اسامی کشتی گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شد

مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد 19 آذرماه تا زمان اعزام مسابقات رنکینگ کرواسی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده اردوی تیم ملی کشتی فرنگی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

جلسه محرومیت گل محمدی، نکونام و سامره تعلیق شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با آرای جدید خود به میدان آمد.

با توجه به گزارش رسمی مقابل ذوب آهن و باشگاه استقلال تهران مبنی بر بازی دو تیم در تاریخ 4/9/1302 در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مبنی بر پرتاب اشیا و استفاده از مواد محترقه و مواد محترقه توسط تماشاگران باشگاه ذوب آهن و استفاده از شعارهای تحقیرآمیز و شکستن صندلی توسط تماشاگران باشگاه استقلال و رفتار بد آقای جواد نکونام سرمربی استقلال با مسئولان برگزاری مسابقات غیررسمی طبق اعلام عمومی مستندات و محتوای پرونده از جمله گزارش نماینده فدراسیون، ناظر انضباطی و هیئت فوتبال استان اصفهان تخلفات خاصی را تشخیص داده است.

تماشاگران به سمت تشک هجوم می‌برند و مربی علیزاده بیرون می‌رود + فیلم

فینال حساس دور اول مقدماتی وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با برتری علیرضا محمودی مقابل ناصر علیزاده به پایان رسید.

در دیدار حساس فینال وزن 87 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله انتخابی تیم ملی، علیزا محمودی دارنده مدال نقره جهان در سال 2023 به مصاف ناصر علیزاده دارنده مدال طلای آسیا رفت و در نهایت با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید. عنوان قهرمانی

سپاهان پوستر جنجالی را نپذیرفت

باشگاه سپاهان اعلام کرد پوستر جنجالی درج شده برای دیدار گل گهر توسط این باشگاه منتشر نشده است.

به گزارش ایسنا، سایت اتحادیه فوتبال انگلیس در واکنش به پوستر منتسب به باشگاه سپاهان برای بازی امروز نوشت: بر اساس اعلام کمیته انضباطی، با توجه به انتشار طرح پوستری در رسانه رسمی باشگاه سپاهان مربوط به این دیدار. این باشگاه مقابل گل گهر 48 ساعت فرصت دارد. توضیحات و دفاعیات کتبی خود را برای کمیته انضباطی ارسال می کند.

باشگاه هواداران و ذوب آچان جریمه شدند

برای برخی از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی رای انضباطی صادر شده است.

دیدار تیم های مس رفسنجان و ملان بندر انزلی برگزار شد و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم مس رفسنجان در خصوص استفاده از شعارهای موهن و اخطار 5 بازیکن صورت گرفت. این تیم باید 700 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. البته این رای قابل اعتراض است. تیم سپاهان اصفهان به دلیل اخطار 6 بازیکن و تخلف تماشاگران خود از قبیل پرتاب اشیا و مواد محترقه و توهین به مقام مسئول توسط تماشاگران خود در دیدار با فوتبال خوزستان باید 2 میلیارد ریال جریمه نقدی بپردازد. این تصمیم قابل تجدید نظر است.

سپاهان همچنان با خطر برخورد انضباطی مواجه است

اگر سپاهان قرارداد شش بازیکن مورد نظر کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال را تغییر دهد، سپاهان از بودجه مجاز خود فراتر خواهد رفت. در نتیجه مدیران این باشگاه باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

به گزارش ایسنا، کمیته استیناف اتحادیه فوتبال انگلیس روز گذشته (سه شنبه) تصمیم خود مبنی بر کسر 4 و 1 امتیاز از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را به دلیل تخلف از ضوابط قرارداد لغو کرد و تنها جریمه 40 و 10 میلیارد تومانی این دو باشگاه را تایید کرد.

شمسایی و 2 زن ایرانی در بین 10 مربی برتر فوتسال جهان

سایت فوتسال پلنت گزینه های بهترین مربیان مرد و زن فوتسال جهان در سال 2022 را ارائه کرده است.

سایت فوتسال پلنت پس از معرفی برترین های فوتسال جهان، گزینه های بهترین مربیان زن فوتسال جهان در سال 2022 را معرفی کرد که در بین این 10 گزینه نام فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی بانوان می تواند فوتسال ایران و شهناز یااری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران عراق را ببینید. همچنین سایت «فوتسال پلنت» در ادامه معرفی نامزدهای بهترین فوتسال جهان در سال 2022، 10 مربی مرد برتر امسال را معرفی کرد که نام وحید شمسایی نیز در این فهرست دیده می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)