ساختار ستاد پیش از انتخابات شورای وحدت در تهران به زودی تکمیل می شود

0
(0)

به گزارش ایسنا، «شهاب الدین صدر» روز پنجشنبه و در جلسه ستاد انتخابات شورای وحدت، با اشاره به تشکیل هسته های اولیه انتخاباتی در مناطق مختلف کلانشهر تهران، گفت: تشکیلات و تشکیلات اولیه را آغاز کرده ایم. مدیریت سازمان رأی دهی در تهران و شبکه نخبگان، اقشار و اصناف با تلاش احزاب و تشکل های سیاسی بدون وقفه به اقدامات اجرایی خود ادامه می دهند.

رئیس ستاد پیش از انتخابات شورای «ادینستوو» گفت: برای انتخابات مجلس برنامه، استراتژی و بیانیه داریم. موفقیت در این عرصه نیازمند روحیه و ارزش های انقلابی است. همه اعضا و فعالان جماعت «ادینستوو» با تمام قوا به میدان آمده اند.

وی با اشاره به راهبردهای رهبری انقلاب در انتخابات تصریح کرد: اولویت شورای وحدت در همه برنامه ها افزایش مشارکت، انتخابات پرشور و رقابتی بر اساس دستورات خود به شورای نگهبان است. با تاکید بر ادعای گام دوم نخبگانی و توجه به مسائل و مشکلات مردم، باید تلاش کرد تا مجلسی نخبه محور در سطح کارشناسی عالی برای حل مشکلات کشور تشکیل شود.

عضو شورای عالی شورای وحدت ادامه داد: توجه بیشتر به حضور زنان در مجلس نسبت به دوره های گذشته تاکید ماست. در تهران حداقل 7 زن در لیست حضور خواهند داشت و در سراسر کشور حضور زنان در بین کاندیداها مورد تاکید است.

صدر در پایان سخنان خود اعلام کرد: هفته آینده ساختار تشکیلاتی ستاد انتخابات شورای وحدت تهران بزرگ تکمیل و مأموران ادارات مختلف منصوب می شوند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)