سرمدی: شهید سلیمانی گفتمان برتر در عرصه بین الملل را برای ایران فراهم کرد

0
(0)

به گزارش ایسنا، کیومرث سرمدی در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بیان شخصیت این شهید عنوان کرد: شهید سلیمانی از جمله چهره های چند وجهی هستند و نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که در دنیای امروز اگر قرار باشد در دفاع از ارزش ها و دفاع از تمامیت ارضی مملکت خودمان حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید در میدان و عمل حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنابراین، تا زمانی که ما در میدان مواجهه با دشمنان توان و اقتدار نداشته باشیم، در گفتمان، دیپلماسی و ارتباطات سیاسی نیز توفیق نخواهیم داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهید سلیمانی به عنوان یک چهره مبارز در میدان جنگ و رو در رو شدن با دشمن به عنوان یک لیدر، زمینه اقتدار سیاسی و گفتمان برتر در عرصه های بین المللی را برای جمهوری اسلامی فراهم کرد.

سرمدی با بیان اینکه شهید سلیمانی هم به لحاظ نظامی و هم از نظر سیاسی یک چهره برجسته جهانی بود، اظهار کرد: دشمن در برخورد با این چهره دچار اشتباه محاسباتی شد. در واقع آمریکای جنایتکار و همه کسانی که دست اندرکار ترور این شهید بودند، راه را اشتباه آمدند و مشکلشان این بود که احساس کردند با حذف فیزیکی شهید سلیمانی تاثیر مثبت این بزرگوار در میدان و صحنه دیپلماسی کمرنگ می شود و از بین می رود.

وی در عین حال گفت: اما شهادت شهید سلیمانی تاثیر بیشتری در این مسائل داشت و در واقع شهادت ایشان در روسیاهی و شکست دشمن بسیار موثرتر از حیاتش بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: دیدیم که تاثیر این جنایت در عرصه بین الملل و در دیدگاه ملل مختلف و در بین مردم ایران آن تشییع جنازه عظیم بود، بنابراین تصورم این است که شهادت و خون این شهید بزرگوار بسیار موثرتر در روسیاهی دشمن بود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)