رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان

0
(0)


به گزارش ایسنا، در این مراسم معاون وزیر و رئیس سازمان ملی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان با تاکید بر ماموریت اصلی این سازمان که در خط مقدم آموزش کودکان در ایران قرار دارد، گفت: هدف از تولید سرود ملی در قالب انیمیشن، انسانیت و عشق کودکان با سرود ملی کشورمان.

همتی فر در ادامه افزود: از جمله برنامه های اصلی سازمان ملی آموزش و پرورش کودک، انتشار این اثر ارزشمند در تمامی مراکز و زیر مجموعه های تحت مدیریت این سازمان است.

مدیر شبکه کودک و امید با تمجید از تولید این اثر به پرچم و سرود ملی به عنوان نمادهای هویتی اشاره کرد و گفت: دو جزء پرچم و سرود از جمله نشانه هایی هستند که هویت ملی ما را شکل می دهند.

بعطانی در ادامه افزود: پخش هر روزه این نمادهای هویت ساز منجر به شکل گیری هویت ملی کشورمان در ذهن و روان فرزندان ایران زمین می شود.

وی در ادامه به برنامه شبکه کودک برای پخش اذان و تلاوت قرآن برای کودکان پرداخت و خاطرنشان کرد: شبکه کودک و امید با هدف نهادینه سازی ارزش های دینی، خلق آثار دینی از جمله اذان است. نماز و تلاوت قرآن به ترتیب توسط کودکان و نوجوانان انجام می شود. نکته مهم این است که انیمیشن سرود ملی یکی از پروژه های جدید این شبکه برای بچه هاست.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)