انقلاب اسلامی ایران سرآغاز بازسازی تمدن مدرن جهانی بود

0
(0)

سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز 22 بهمن ماه در خیابان شهدای قزوین برگزار شد، گفت: حضور گسترده مردم قزوین در مبارزات دوران پیروزی انقلاب و زحمات آن مردم در دوران دفاع مقدس که با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده نمایان شد برگ زرین بر تاریخ کشورمان افزود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: 22 بهمن نه تنها برای ایران و منطقه، بلکه برای جهان نقطه عطفی در تاریخ معاصر است که یادآور آغاز روزهای جدید جهانی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از پدیده های حیرت انگیز و سرنوشت ساز قرن بیستم بود که معادلات راهبردی نظام بین الملل را بر هم زد و آن را به چالش کشید. این انقلاب بزرگ در دوران جنگ سرد و زمانی که جهان به شرق و غرب تقسیم شد، به پیروزی رسید و پس از قرن ها نوید طلوع حاکمیت الهی بر روی زمین را داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در عصری رخ داد که اندیشه های ناپسند بر جهان حاکم شد و امید مستضعفان جهان به عدالت تبدیل به یأس شد. انقلاب اسلامی با به چالش کشیدن مکاتب الحادی، نظام مستقل و قدرتمندی را در ایران ایجاد کرد و الگویی متعالی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در پرتو تعالیم عالیه اسلام و سپردن دل و جان خود به رهنمودهای حضرت امام راحل، تحولی شگرف در جهان با وحدت و یگانگی ایجاد کردند که در تاریخ ماندگار شد و گسترده بود. و آثار و عواقب عمیقی در منطقه و جهان به جا گذاشت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران اسلام را به عنوان یک نیروی تعیین کننده در جهان بازنمایی کرد و چشم انداز وحدت جهان اسلام، تمدن نوین اسلامی و مخالفان را ترسیم کرد. به نیروهای مستکبر و سرسخت. انقلاب اسلامی ایران سرآغاز بازسازی تمدن مدرن جهان و ظهور آخرین منجی الهی بر روی زمین خواهد بود و این یک وعده الهی است.

موسوی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزت، عظمت و استقلال ملت ایران است. یکی از مهمترین اهداف ملت ایران در مبارزه با استبداد، عزت و استقلال طلبی است که انقلاب اسلامی این دستاوردها را برای ملت بزرگ به ارمغان آورد.

نشر نور انقلاب اسلامی و بیداری مستضعفان

به گزارش ایسنا، وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: گسترش پرتوهای الهام بخش انقلاب اسلامی در منطقه موجب بیداری ملت های مستضعف و مستضعف و تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی شد. رژیم صهیونیستی.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: منطقه غرب آسیا دارای ویژگی های فرهنگی از جمله موقعیت ممتاز در عرصه بین المللی است به همین دلیل کشورهای مسلمان منطقه همواره مورد نظر و دشمنی بوده اند. خارجی ها در قرون گذشته

وی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای مسئله فلسطین و تبدیل شدن مسئله فلسطین به اولین مشکل جهان است.

موسوی گفت: مردم مظلوم فلسطین 75 سال است که مورد ظلم رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و در این مدت میلیون ها نفر در این سرزمین کشته، مجروح، زندانی و آواره شده اند. درد و رنج مردم فلسطین قلب هر آزاده ای را به درد می آورد».

این مسئول گفت: رزمندگان فلسطینی و مجاهدین عملیات صوفان الاقصی را در پاسخ به تجاوزات و ظلم های رژیم صهیونیستی طراحی کردند. این عملیات نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و نشان داد که این رژیم رو به زوال است و در صورت عدم حمایت آمریکا شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود اما به یاری خداوند و با دستان کافی فلسطینیان دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد

وی ادامه داد: نسل جدید و جوان فلسطین از کشتار کودکان رژیم صهیونیستی هراسی ندارند و مقاومت را تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین می دانند و علیرغم مشکلات، شجاعانه با این رژیم مقابله کردند و خواستار آن شدند. حقوق مسلم، که آزادی سرزمین فلسطین است.»

موسوی یادآور شد: مقامات غربی که ادعای حقوق بشر، آزادی و دموکراسی آنها گوش جهانیان را پر کرد، نه تنها در برابر رژیم صهیونیستی موضع نگرفتند، بلکه حمایت حداکثری از این رژیم غاصب کردند. سازمان های مختلف بین المللی نیز به دلیل نفوذ نیروهای استکبار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ضعیف هستند که در چنین شرایطی اقدامات موثر دولت های اسلامی و ملت های آزادی خواه ضروری است.

وی افزود: کشورهای اسلامی می توانند با بریدن رگ های این رژیم و زدودن ننگ از چهره آنها از ادامه جنایات صهیونیست ها جلوگیری کنند.

انتخابات یکی از عوامل قدرت سازی در جمهوری اسلامی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در روزهای آینده یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی یعنی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کشور را داریم. و کارشناسانی که با توجه به شرایط منطقه، نه تنها در انتخابات شرکت خواهند کرد، بلکه ایران جبهه مقاومت را تقویت کرده و آن را امیدوارتر خواهد کرد.

وی گفت: انتخابات یکی از عوامل قدرت ساز نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور 20 اسفند مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود می شود. شور مشارکت تضمین کننده حرکت جمهوری اسلامی به سمت قدرت و حل مشکلات کشور است.

این مسئول گفت: شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و حفظ منافع ملی است و با حضور در انتخابات کشور از تهدیدات بیگانگان مصون می ماند.

وی تصریح کرد: افسون زدایی، کاهش مشارکت، مشروعیت زدایی و بی ثباتی، راهبردهایی است که دشمنان طراحی و دنبال می کنند، اما حضور همگان در پای صندوق های رای، راهبردهای دشمن را خنثی می کند و حرکت نظام را در مسیر پیشرفت سرعت می بخشد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: مردم آگاه، بصیر و انقلابی ایران همچون گذشته بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که پشتیبان انقلاب هستند و ادامه دهنده راه شهدا و مردم قزوین هستند که همیشه اینگونه بوده اند. حمایت از انقلاب، همچنین در این آزمون بزرگ خواهد بود. سربلند و سفید خواهند بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)