حماس یک گروه نیست، بلکه یک فکر است

0
(0)

سردار محمدجعفر اسدی امروز (یکشنبه ۱۹ دی) در مراسم بزرگداشت سردار شهید سید رضی موسوی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شهید سردار موسوی از عاشقان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) بود، ادامه داد: این بزرگوار است. -شهید درجه یک در سال 61 وارد سپاه شد و در لشکر 17 علی بن ابی طالب در کنار شهید سرافراز کشورمان شهید زین الدین حضور یافت.

وی با بیان اینکه علاقه شهید موسوی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باعث حضور این شهید والامقام در لبنان و سوریه نیز شد، ادامه داد: این شهید بزرگوار بسیار شجاع، برنامه ریزی، منظم و با محبت است. او بیت (علیه السلام) بود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش سران همه استکبار جهانی و حتی کشورهای عربی بر این بود که در سوریه تغییراتی مطابق میل خود ایجاد کنند، افزود: حضور قهرمانانی چون شهید سلیمانی و سید رضی معادلات را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه هرکس برای خدا کار کند خداوند او را دوست دارد، خاطرنشان کرد: شاید بسیاری از مردم ایران قبل از شهادت او را نمی شناختند و نمی دانستند این سردار عاشق اهل بیت (ع) و مرجعیت دینی چه خدماتی دارد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه اشغالگران پرچمی سفید رنگ با خط آبی در بالا و خط آبی در پایین آن ساخته اند، گفت: یکی از این خطوط آبی رودخانه نیل است. دیگر نهر فرات است و فرات را سرزمین خود نامیدند.

اسدی با بیان اینکه اشغالگران بعدها یک ستاره شش پر به پرچم خود اضافه کردند، تصریح کرد: آنها خود را بهترین و بهترین مردم روی زمین می دانند.

وی با یادآوری اینکه امام راحل غده سرطانی اسرائیل را به خوبی می شناخت، افزود: این علم در زمانی بود که برخی هنوز باور نمی کردند که چنین غده سرطانی در منطقه وجود داشته باشد.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهضت مقاومت را با انقلاب اسلامی جهانی کرد، افزود: تمام ادعاهایی که درباره صلابت رژیم صهیونیستی مطرح شد در عملیات طوفان نابود شد. در اقصی

وی با بیان اینکه امام فرمودند آمریکا ببر کاغذی است، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد فروپاشی حیثیت آمریکا در جهان هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز اگر رژیم غاصب صهیونیستی ادعا می کند که قصد نابودی حماس را دارد از این که حماس گروهی نیست، غافل است، ادامه داد: حماس یک ایدئولوژی بود و امروز این ایدئولوژی در دنیا گسترش یافته است.

وی با یادآوری اینکه عملیات الاقصی ادعای دروغ بودن ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر قدرت برتر نظامی را ثابت کرد، گفت: امروز این رژیم کودک کش نیز در جهان شکست خورده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: افرادی مانند شهید سیدرضا موسوی با حضور در جبهه حق هیچ گاه اجازه ندادند دشمن از راه دور به ایران اسلامی و کشورهای مسلمان همسایه حمله کند و آنها را عملی کند. نقشه های شیطانی علیه کشور ما.آهسته آهسته

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)