جنجال در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

0
(0)


تغییر رویکرد فدراسیون والیبال برای انتصاب سرمربی تیم ملی عجیب است و در حالی که پیش از این تاکید می شد وضعیت تیم باید با سرعت بیشتری مشخص شود، اکنون اعلام شده که عجله ای وجود ندارد. برای انتخاب سرمربی!

به گزارش ایسنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال روز یکشنبه 26 دی ماه برگزار شد و در پایان آن جلسه اعلام شد که بر اساس آخرین مذاکرات روز گذشته، دو گزینه از چهار گزینه مورد بررسی و تایید قرار گرفتند. به دلایل نامعلومی به ایران سفر کردند و به طور ناگهانی به همکاری خود با فدراسیون والیبال ایران پایان دادند.

در روند ارزیابی سرمربی تیم ملی والیبال، 15 گزینه خارجی و یک مربی داخلی بررسی شدند که در نهایت چهار گزینه باقی ماند. بر این اساس ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) چهار گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران بودند اما فدراسیون اعلام کرد دو گزینه خارجی کناره گیری کرده اند.

محمود افشاردوست، سخنگوی کمیته فنی پس از جلسه دیروز گفت:پس از بحث و تبادل نظر در هیئت مشورتی و کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم که وقت هست و نیازی به فوریت نیست. زیرا برخی گزینه ها برای حضور در ایران مردد هستند. در جلسه امروز تصمیم بر این شد که در مورد گزینه های بیرونی و داخلی بیشتر تحقیق شود تا با تحقیقات بیشتر در جلسات هفتگی بهترین تصمیم گرفته شود. مذاکرات همچنان ادامه دارد. “

این در حالی است که وحید مرادی سرپرست فدراسیون پس از انتخاب به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال در اولین اظهار نظر خود درباره سرمربی تیم ملی والیبال گفت:اولویت ما در والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مردان است که بسیار مهم است. متخصصان این رشته متفق القول هستند که با توجه به اتفاقات پیش آمده و رتبه بندی شرایط مساعدی برای کسب سهمیه نداریم و کار بسیار سخت است. شاید برخی فکر می کنند غیرممکن است و نمی توانیم سهمیه بگیریم اما باید تمام تلاش خود را بکنیم و تسلیم نشدیم. “

تغییر رویکرد فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجیب است و مشخص نیست چه زمانی وضعیت تیم ملی مشخص می شود. هر چند مرادی گفت تا پایان باخمن سرمربی تیم ملی مشخص می شود اما با شرایط فعلی ممکن است این روند بیشتر طول بکشد.

از طرفی بازی با نام های خارجی و 15 نفره شدن و رسیدن به لیست 4 نفره نهایی و در نهایت اعلام انصراف 2-3 از آن 4 گزینه یکی از معجزات فدراسیون والیبال است و چرا باید نام آن را نام برد. افرادی که هدایت تیم ملی والیبال را برعهده دارند، احتمالاً توافق کتبی با آنها صورت نگرفته و در نهایت اعلام شده که آنها انصراف داده اند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)