جمهوری اسلامی حاصل قرن‌ها مبارزه است

0
(0)

محمدرضا سوقندی در دیدار صمیمی با خانواده ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین گرامی‌داشت روز ۱۳ آبان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دلاورمردی و شجاعت رزمندگان لرستانی که می‌فرمایند رزم لرها قبل از آن که شنیدنی باشد دیدنی است، افزود: لرستان در تمام ادوار حامی انقلاب و نظام مقدس بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دوران مقدس براساس اعتقادات و برای دفاع از دین و اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و به دنبال سهمیه، امتیاز و مادیات نبودند و شاید برای جامعه امروزی درک آن سخت باشد، عنوان کرد: بر اساس تحقیقات ۳۰۰ ساله فلاسفه در غرب و اروپا به این نتیجه رسیدند که با اسم دین نمی‌شود حکومت کرد ولی با ظهور انقلاب اسلامی همه این تحقیقات نفی و اثبات‌ شد که در قالب دین اسلام می‌توان بهترین حکومت کرد.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: در تاریخ نداریم قوم لر به دین و تشیع حمله کرده باشد و بلکه برعکس همیشه مدافع آن بوده است و برای اثبات آن ۶۵۴۴ شهید و ۴ شهید امنیت در شرایط فعلی جامعه که تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

سوقندی ادامه داد: برقراری ارتباط با نسل جوان باعث کاهش آسیب‌ها خواهد شد.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد:  ۱۳ آبان یکی از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی در کشور جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود  که حاصل قرن‌ها مبارزه است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از سوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تقدیر شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)