تیم ملی بسکتبال: سن بازیکن ملاک بازی نیست

0
(0)


سینا واحدی می گوید در بسکتبال دنیا سن بازیکنان برای بازی با آنها ملاک نیست و مهم این است که هر فرد در زمین بدرخشد.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی، ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نشست خبری پس از پیروزی 100 بر 59 مقابل النفت عراق، اظهار کرد: ابتدا به حریف خسته نباشید می گویم، تیم خوبی بودند. اما موفق شدیم در این دیدار خانگی و مهم عملکرد خوبی داشته باشیم تا یک برد مهم کسب کنیم.

وی افزود: برای هم تیمی ها و بازیکنانمان هم خوشحالم که این بازی را بدون مصدومیت پشت سر گذاشتیم و با تمام توان در زمین بازی کردیم. من به آنها تبریک می گویم و خسته نباشید می گویم و خوشحالم که هر 12 بازیکن ما به رینگ رسیدند و در این بازی امتیاز گرفتند.

پاسدار جوان شهرداری گرگان گفت: قدم به قدم جلو می رویم و از این به بعد به فکر بازی های بعدی هستیم. ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات خواهیم کرد.

این ملی پوش بسکتبال ایران درباره حضور شجاعانه خود به عنوان بازیکن جوان در تیم شهرداری گرگان در مسابقاتی مانند سوپرلیگ غرب آسیا گفت: ابتدا باید از مصطفی هاشمی سرمربی تیممان تشکر کنم که به من اعتماد کرد. اکنون شاهد سطحی از بسکتبال در دنیا هستیم که سن بازیکن ملاک نیست.

وی افزود: در بسکتبال امروزی مانند NBA و یورولیگ، هر بازیکنی که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد در زمین بازی می کند و سن او ملاک اصلی بازی نیست. تا با تمرین زیاد و ادامه روند رشد خود، خود را بهبود بخشم و به تیمم کمک کنم تا بهترین نتایج را کسب کند.

ستاره جوان و ملی پوش شهرداری گرگان در پایان سخنان خود از هواداران این تیم که از گرگان برای همراهی و تشویق نماینده ایران در مقابل النفت عراق به تهران آمده اند تشکر کرد و آنها را اینگونه دانست. یکی از دلایل موفقیت این تیم در تمامی مسابقات است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)