تلاش می کنیم مانند سال گذشته فینالیست لیگ بزرگ بسکتبال شویم

0
(0)


ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: تمام تلاش بازیکنان تیمش و کادر فنی بر این است که همانند فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شرایط بازی را ایجاد کنند. این تیم جواز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد.

علی ارزمندی پس از پیروزی تیم کاله در دربی مازنیها در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: بازی سخت و سختی بود و همه کسانی که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند در تالار پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) آمل، از زیبایی مسابقه لذت می برد.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی فیزیکی و تقابلی از خود به نمایش گذاشتند و تنها خطای کاله در این دیدار به خصوص در بازی رفت و برگشت این بود که بازیکنان ما با شدت و درگیری های فیزیکی مسابقه سازگار نشدند.

سرمربی کاله مازندران با بیان اینکه خوشبختانه با تغییراتی که در نیمه دوم پیش بینی کرده بودیم به بازی برگشتیم، تصریح کرد: بازی با اورتعی ساری از آن بازی هایی بود که واقعا باید با جان و دل برای برد و برای پیروزی جنگید. این پیروزی به بازیکنانم سخت نگیرید و تبریک می گویم.

در نیم فصل اول از خودم راضی نبودم

آرزومندی همچنین در پاسخ به این سوال که “آیا از عملکرد تیم کاله در نیمه اول مسابقات راضی هستید؟” راضی کننده نبود، اما اهداف و استراتژی هایی را در باشگاه کاله تدوین کرده ایم و طبق اهداف پیش می رویم. از باشگاه

وی افزود: فصل گذشته در شروع نیمه دوم در رده پنجم جدول قرار داشتیم و اکنون چهارم هستیم و طبق برنامه فاصله زیادی با اهداف باشگاه نداریم.

تلاش می کنیم در لیگ برتر فینالیست شویم

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران نیز با ابراز امیدواری گفت: با تلاش بیشتر بازیکنان و کادر فنی، هدف ما ایجاد شرایط برای صعود به دیدار فینال لیگ برتر مانند سال گذشته است. لیگ برتر بسکتبال.

تیم بسکتبال کاله مازندران در هفته دوازدهم و آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه در نبرد استان ها با نتیجه 83 بر 70 میزبان آوارتا ساری را شکست داد. شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم (عج) عامل.

کاله مازندران با کسب هشتمین پیروزی این فصل خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، 20 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی این دوره از مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)