تجلیل از معاون پارلمانی رئیس جمهور مادر شهیدان شکرابی

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با مادر و اعضای خانواده شهیدان شکرابی با تجلیل از صبر و ایمان مادر این سه شهید والامقام، اظهار کرد: این شهدا در طهارت هستند. دامان مادری مثل تو راه حضرت زهرا. از خدا پیروی کردند و در راه حفظ امامت و ولایت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به علاقه و اشتیاق خود به حضور در کنار خانواده های شهدا خاطرنشان کرد: خود را مدیون ایثار، ایثار، رشادت و خون پاک شهدا می دانیم و هر چه داریم از برکت خون شهداست. . اقتدار مردمی نیز مصمم است فرهنگ و راه روشن شهدا را در جامعه زنده و پویا نگه دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهدای والا در سایه تربیت دینی و در رحم پاک مادرانشان به این مقام عالی دست یافته اند و به عبارتی همه خوبی های هستی مدیون مادران پاک و مؤمن است.

در این دیدار شکر آبی مادر شهیدان با قدردانی و خوشحالی از حضور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برای موفقیت دولت مردمی دعا می کنم و با حسینی دغدغه خانواده های معظم شهدا را در میان گذاشتند. مسئله فرهنگ و حجاب

معاون رئیس جمهور ضمن اهدای لوح تقدیر از مادر این شهدا، نماز مغرب و عشا را در منزل شهدا به همراه اعضای خانواده اقامه کرد.

سید علی شکر ابهی در سال 61 در سن 16 سالگی در عملیات فتح المبین، سید حمید در سال 65 در سن 15 سالگی در عملیات کربلای 5 و شهید محمود در سال 65 در سن 17 سالگی در عملیات خیبر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)