تقدیر رییس شورای هیئات مذهبی کشور از سازمان تبلیغات اسلامی

0
(0)

به گزارش ایسنا، در نامه نوشاد نوشادی آمده است: اکنون که به فضل الهی و به تعبیر مقام معظم رهبری محرم امسال، محرم ماندگار در تاریخ ایران اسلامی شد، بر خود فرض می‌دانم از حُسن تدبیر و مجاهدت‌های شبانه روزی جنابعالی تشکر کنم. با بررسی سیر تطور عملکرد سازمان برای هدایت مجالس مذهبی محرم، هیچگاه به این اندازه امسال سازمان  به زحمت و مشقت نیفتاد. محرمی که دشمنان و معاندان می‌خواستند از آن، ابزار و بهانه‌ای برای دو قطبی بین مردم و جامعه درست کنند که الحمدالله با درایت و تدبیر و مدیریت عالمانه جنابعالی و همکاران سازمان بهترین تعاملات با وزراتخانه بهداشت و درمان ،سازمان صدا وسیما و سازمان اوقاف و امور خیریه و…. به احسن وجه به سر انجام رسید.

جالب آنکه در سخت‌ترین و خاص ترین محرم قرن ، اولا برای اولین بار همه دستگاهها  از سازمان تبلیغات اسلامی تشکر کردند و ثانیا جایگاه سازمان به عنوان تنها متولی هدایت، نظارت و حمایت هیئات مذهبی به رسمیت شناخته شد و این امر باعث شد ضریب نفوذ سازمان در کشور و بین هیئات مذهبی ارتقاء دو چندان یابد. این مهم از سر اتفاق نبود چرا که راه‌اندازی ستاد محرم و حفظ سکان این امر فوق العاده خطیر و حضور پررنگ جنابعالی و همکاران در همه جلساتِ برنامه ریزی محرم، نشان از عزم جزم آنجناب برای مهندسی و مدیریت درست و مشروع مجالس محرم  داشت.

درخشش هیئات مذهبی صرفا بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبود؛ اعجاز کمک‌های مومنانه در جغرافیای پرعشق ایران اسلامی باعث شد تا کاری نشدنی، شدنی شود و محرم ماندگار” برگ زرینی بر کارنامه سازمان بیافزاید.  الحمدالله شورای هیئات مذهبی به عنوان بازوی نظارتی و مجری سیاست‌های کلی سازمان و هیئت اندیشه ورز در حوزه بزرگداشت مجالس مذهبی و دینی  تحت تدابیر و رهنمودهای جنابعالی تمام سعی خود را برای اجرای فرامین سازمانی از جمله حضور ۷۰۰۰ ناظر برای رصد و تعامل با هیئات مذهبی معمول داشت و بعد از ۲۰ سال تلاش و فعالیت جایگاه شورای هیئات مذهبی در حاکمیت به ثمر نشست.

در خاتمه با توجه به اعلام رسمی وزرات کشور مبنی بر  برگزاری اربعین بدون حضور سایر کشورها در عراق ،شورای هیئات مذهبی آمادگی برگزاری مراسم جهانی جاماندگان اربعین  در ایران عزیز را دارد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)