تبیین برنامه های دشمنان برای انتخابات

0
(0)

به گزارش ایسنا، جمعی از اساتید بسیجی کشور، همزمان با تجدید میثاق دانشگاهیان با امام خمینی (ره) و میثاق جدید با رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند. ملت شریف ایران: از مردم فهیم و بصیر اسلام ایران نیز همین انتظار را داریم. سال گذشته در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند و اراده خود را برای ناامید کردن کینه توزان از اسلام و انقلاب 11 مارس نشان دادند.

متن نامه بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم». و نگویید که نعمان علی الذین در زمین ضعیف است و آنها را امام قرار نده و جانشین آنها قرار نده. ملت شریف ایران! درود و رحمت خداوند بر شما مردم مؤمن و انقلابی ایران که با بصیرت و ایستادگی خود توانستید چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را علیرغم همه کینه توزی ها و دشمنی های استکبار جهانی جشن بگیرید. موقعیتی که نسبت به گذشته نزدیکتر است شما همیشه در آخرین قله هستید.

سلام و درود بی پایان بر شهیدان والامقام به ویژه حضرت امام خمینی (ره) که با خون سرخ خود انقلاب اسلامی را در راستای اهداف و آرمان های اساسی آن از جمله نشر نور و شعور تقویت کرد. نوری که امروز آثار و برکاتش را می توان در امواج خروشان اعتراض و نفرت ملت های مختلف جهان علیه سبعیت و نسل کشی رژیم صهیونیستی و بی حرمتی مدافعان حقوق بشر و رهبران نظام سلطه مشاهده کرد. این جنایات و جنایات

واقعیت های میدانی در میدان رویارویی مردان مقاومت فلسطین با زنان متدین و انقلابی، جلوه های بارز برتری نظام اسلامی در برابر نظام سلطه، جبهه کفر در مقابل اردوگاه ایمان، کانون نور را به اثبات می رساند. علیه کانون جاهلیت مدرن و در قالب اخبار و گزارش های غرور آفرین منتشر می شود. اگر اخیرا شنیده اید:

1) یکی از پایگاه های حساس ارتش آمریکا در اردن به عنوان زندگی خصوصی این کشور مورد حمله پهپادهای مقاومت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی از نیروهای آنها کشته و زخمی شدند که واکنش رئیس جمهور آمریکا را در پی داشت. و جمهوری اسلامی ایران علناً تهدید به حمله نظامی کرد. اما تیم امنیتی کاخ سفید به سرعت وارد عمل شد و افسار او را به دست گرفت و از قصد کشورش برای جلوگیری از هرگونه آتش سوزی در منطقه خبر داد.

2) ساعاتی از انتشار خبری که دستگاه امنیتی کاخ سفید رسماً از عبور آمریکا از مرحله قدرت بلامنازع خبر داده و تنها راه امنیت در منطقه را «مقابله با ایران» عنوان می کند، نگذشته است.

3) در آن زمان گروه‌های جهادی جبهه مقاومت طوفانی از نوع الاقصی در سرزمین‌های اشغالی ایجاد کردند که آسایش و آرامش مردم صهیون را سلب کرد و علیرغم اینکه هیچ راهی برای جبران شکست بزرگ خود نیافت. تمام جنایات و جنایات از سوی دیگر مردم مظلوم غزه با مقاومت مقتدرانه و صبر مؤمنانه خود، رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان مستکبر آن را تسلیم اراده خود کردند و آبروی مدعیان حقوق بشر را ترک نکردند.

4) اخیراً شاهد بودیم که ملت مظلوم و مقاوم یمن پس از سال ها تحمل بمب و موشک های ساخت آمریکا و اروپا، در همدردی با مردم مظلوم غزه، قدرت دریایی دولت های بزرگ جهانی را به چالش کشید. ، پس از تشکیل ائتلاف و بیشتر از 80 حمله نظامی، دولت های شرقی مجبور به میانجیگری شدند و کشتی انگلیسی در خشم انصارالله آتش گرفت و اعتراف کرد که حتی امکان شلیک یک گلوله در خاک یمن وجود ندارد.

5) و این در شرایطی است که پایگاه های آمریکا در منطقه یکی پس از دیگری مورد هدف موشک های بالستیک و پهپادهای رادارگریز گروه های مقاومت قرار می گیرد.

6) در همین حال اخباری مبنی بر درگیری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) با سرویس های اطلاعاتی بزرگ منطقه مبنی بر گرفتار شدن جاسوسان سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) در هسته مرکزی کشورمان به گوش می رسد. دستگاه های امنیتی نه تنها در ایران بلکه در 28 کشور دیگری نیز این کار را انجام می دهند.

7) در عین حال جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت های علمی و فناوری خود، علاوه بر ایجاد نمایشگاه ویژه مسئولان، جهان را در معرض پرتاب همزمان سه ماهواره با یک موشک قرار داد که تأثیر آن دولتمردان اروپایی به استکبار اشاره کردند.

مردم بیدار و آگاه ایران!

شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل شکست خود را در برابر ملت‌های مظلوم و مسلمان پذیرفته‌اند، اما با کاهش حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای، برخی شکست‌ها و عقب‌نشینی‌های پی در پی در زمینه پنهان‌کاری انحراف افکار عمومی سعی در انحراف افکار عمومی دارند. .

دستگاه های استکباری رسانه ای از یک سو می کوشند انتخابات را برای مشکلات مردم ایران بی فایده و بی اثر جلوه دهند و از سوی دیگر هرگونه کاهش آرا را مطابق با اهداف و ادعای خود مصادره کنند.

اول اینکه در مدیریت فضای رسانه ای و جهت دهی افکار عمومی ملت ایران دست بالا را دارند و می توانند عزم مردم و جوانان ایران اسلامی را برای حمایت از نظام اسلامی با عملیات روانی و ادامه جنگ شناختی زیر سوال ببرند. .

دوم اینکه با پیوند دادن اغتشاشات سال گذشته به انتخابات پیش رو و پایین آوردن اعتراضات و اغتشاشات، غیبت هیچ ایرانی را به نفع خود گرفته و شکست غرب در جنگ ترکیبی علیه کشورمان را سرپوش خواهند گذاشت.

ثالثاً کاهش آرای انتخابات را تضعیف انگیزه مردم ایران برای حمایت از مقاومت و مردم مظلوم غزه دانست که می توان آن را در نحوه مقابله با گروه های مقاومت محاسبه کرد.
برادران و خواهران با غیرت ایرانی!

ما اساتید دانشگاه به نمایندگی از جامعه نخبگان کشورمان ضمن محکومیت حملات وقیحانه ارتش آمریکا به خاک سوریه و عراق و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و جانشین صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی) از شماست. ایران اسلامی با درک و بصیرت از شما انتظار داریم مانند 45 سال گذشته در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کنید و اراده خود را برای ناامید کردن کینه توزان از اسلام و انقلاب 20 اسفند به جهانیان نشان دهید. به خواست خدا.”

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)