تامین بودجه در ورزش بانوان نیاز به کفش آهنی دارد!

0
(0)


این پیشکسوت ورزش بانوان گفت: در فوتبال بانوان باید تلاش زیادی کرد و بدون نگرانی از دست دادن جایگاه خود، چشم به راه حل مشکلات بود.

به گزارش ایسنا الهه، عرب امیری در پاسخ به این سوال که آیا از فوتبال بانوان مثل آقایان حمایت می شود یا خیر؟ وی تاکید کرد: درست است که می گویند بودجه به خانم ها و آقایان داده می شود اما برای رفتن به دنبال بودجه خانم ها نیاز به یک کفش آهنی دارید. آقای کفاشیان در جایگاه و اهمیت زن تبحر بیشتری داشت. شاید الان آقای تاج هم همینطور باشد اما از نظر بودجه دستش بسته است. باید در جهت بانوان تلاش زیادی کرد. من یک سال مسئولیت داشتم و همه مسئولان و مربیان باشگاه به یک مراسم دعوت شده بودند، در مورد فوتبال بانوان در آنجا صحبت کردم که در چه شرایطی توانستم صحبت کنم، اما در آنجا 6 تیم اعلام کردند که به بانوان کمک می کنند و اتفاق افتاد، اما ادامه ای نداشت.

وی افزود: بعد از اینکه از فدراسیون آمدم نظارت را متوقف کردند و می خواهد یک نفر این موضوع را زیر نظر بگیرد و فکر نکند به خاطر این مطالبات جایگاهش را از دست می دهد. خدا کمک کند فدراسیون فوتبال این موضوع را زیر نظر بگیرد.

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: زمانی که بانوان در ورزشگاه ها حضور دارند انگیزه ورزشکاران متفاوت در زمین مسابقه است. من به عنوان یک دانشگاهی قاطعانه می گویم که هر جا خانم ها به عنوان همسر، مادر یا خواهر حضور داشته باشند، انگیزه ایجاد می کند و قابل کتمان نیست.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کند تیم ملی فوتبال ایران می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود؟ وی توضیح داد: خیلی سخت است چون عربستان دیشب در ضربات پنالتی مغلوب کره جنوبی شد. بنابراین نمی توان نتایج را پیش بینی کرد اما امیدوارم این اتفاق بیفتد و ایران قهرمان شود.

یکی از اعضای کمیته ورزش و بانوان کمیته ملی المپیک درباره تجلیل از بانوان تاثیرگذار گفت: یکی از خوبی های این مراسم این بود که نسل جدید با کسانی که در گذشته تاثیرگذار بودند آشنا شد و با آنها آشنا شد. این مراسم باید ادامه پیدا کند. تاریخچه ورزش بانوان کوتاهتر از تاریخ ورزش آقایان است. درست است که زنان نیمی از جامعه هستند، اما حقوق ما هنوز نصف نشده است. کم کم زنان تشویق می شوند تا به دنبال حقوق خود بخصوص در بخش بودجه باشند. البته با زور کاری نمی توان کرد و باید ذره ذره انجام شود و حقوق واقعی زنان سلب شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)